Fredsprisvinner Obama forsøkte akkurat å starte en utslettende krig

Ingen lenker. Ingen sitater. Alle har fått med seg nedskytingen av det russiske jagerflyet over Syria rett ved Tyrkias grense. Tyrkia er medlem av NATO. NATO er fullstendig styrt og kontrollert av USA. Ikke pokker om Tyrkia handlet på egenhånd og skjøt ned det russiske jagerflyet på eget initiativ. Tyrkia og USA/Vesten/Israel har gjort alt som står i deres makt for å bygge opp og finansiere terrorgrupperinger for å bli kvitt Assad, og Putin har satt dem i et grelt lys ved å vise verden hvor enkelt det er å tilintetgjøre “verdens farligste og mektigste terrorister”, altså den skapte gruppen IS/ISIL/ISIS. Det rette navnet på sistnevnte bør alle forstå er Israeli Secret Intelligence Service.

Nå har NATO/USA/Obama bestemt at de skal kaste hele verden ut i en superkonflikt, gjennom å gjennomføre en regelrett krigshandling mot Russland. Det finnes et eneste håp, og det er at Putin og Russland nok en gang utviser kløkt, og ikke setter i gang med en brutal gjengjeldelse, hvilket er akkurat det Barack Obama og de andre sosiopatene ønsker.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

27 Comments
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
2Q11
2Q11
24. november 2015 21:18

Jeg tenker at verden har kommet inn i en uvant historisk situasjon hvor det for «første» gang
i en storkonflikt kan se ut som det er den «gode» og smarte mot de onde. Historien eksempelvis de siste hundre år viser at det vanligvis er de onde som styrer og kontrollerer begge/»alle» sider når det går i retning krig?

2Q11
2Q11
24. november 2015 21:57

Jostemikk, la det bli med forsøket deres. Som du sier: alt er et spill, inkludert Putin. Jeg tror det fortsatt er lurt å lese litt Øvrebotten:
«Russland er bare militært alliert med Syria i krig, og jo flere bombetokter som Russland gjennomfører i Syria, og her brukes gamle bomber som rammer sivile hardt, desto flere syrere må flykte.

Russland kan bare trappe opp flytransporten av flyktende syrere i takt med bombetoktene over Syria, og deretter frakte dem nordover og bombe Norge med stadig flere innvandrere gjennom hullet i grensen som Jonas Gahr Støre laget inn til eget land. Norge blir angrepet fra både sør og nord, og når Sverige kollapser, også med stor tyngde fra øst.

Vi sitter i en god gammel knipetang.

Slik går det i et land med politikere som har lojaliteten et helt annet sted enn hos egen befolkning. Vi er ikke herre i eget hus og har ikke vært det siden 1935.»

Spiren
Spiren
24. november 2015 22:03

Det skjer bare ikke rundt husveggene.

Åh jo Det sker lige rundt husveggene.
Hver eneste dag hører de om og ser flygtningene/innvandrene.

Hva med alle de stakkels flygtingene der rejste til Palestina under 2 verdenskrig.
Europa er på vei til at blive et nytt Palestina.

Kari og Ola har mistet den logiske tankegang. Den vi alle fikk som fødselgave.

Amatør1
24. november 2015 23:10

Ikke mist av syne hva som skjer rundt om.

Kommentar på den utmerkede websiden http://thesaker.is/ (bør leses hver dag!)
http://thesaker.is/turkey-attacks-russia-in-syria-sitrep-by-scott/comment-page-1/#comment-178663
«I think this now casts a new light on the Friday the 13th attacks in Paris. I think in light of the downing of this Russian fighter we can safely say this was in fact a NATO operation Gladio style attack on the French in order to get Hollande to invoke article 5 of the NATO defence charter, and having failed in that and getting ever more desperate they then turned to the tin pot would be dictator Erdogan.
This can only get worse before it gets better, if ever. In the meanwhile not one peep out of the EU donkeys and Merkel appears to have vanished off the face of the earth.
Someone in NATO aka the “one indispensable nation” is desperately seeking an excuse for open war with Russia. Be very careful what you wish for……….»

Med andre ord: Fredag 13. November skjedde det noe i Paris. Det vil si, neppe det samme som norske aviser har framstilt. Det var en Gladio-aksjon for å få NATO-landet Frankrike til å påkalle NATOs artikkel 5, dvs. NATO-krig mot Syria, det vil si NATO-krig mot Russland. Dette bakfyrte, og Holland ble heller enig med Russland og Putin om å sammen bekjempe IS i Syria. Reaksjonen på dette var at NATO-landet Tyrkia skjøt ned et russisk jagerfly over Syria, etter at Russland hadde langt på vei eliminert Erdogans sønns smugling av stjålet olje fra Syria, noe som kastet av seg milliarder.

Tyrkia er nå eksponert som støttespiller til IS, sammen med USA. NATO ser ut til å rakne, hvorfor har Merkel gravd seg ned? Hun er kanskje ikke helt enig med krigshisserne i USA?

Amatør1
24. november 2015 23:49

Prøver å poste et svar her, tror det har havnet i spam-boksen….

Amatør1
25. november 2015 00:15
Reply to  Jostemikk

Ja, Tyskland er under press det er sikkert. Det er frontal-angrep på tysk bilindustri, og som du sier har nok Stuxnet-historien en rolle. I Tianjin ble det to fluer i en smekk for terroristene i Pentagon, dvs. både en tysk og en kinesisk «flue».

Disse ekstreme handlingene i det siste peker i retning av panikk. Noen vil for enhver pris ha krig med Russland. Sjefen for NATO støtter Tyrkia, det bør vi legge merke til.

Amatør1
25. november 2015 21:26

Video fra ANNA news hevder å vise at raketten fra det Tyrkiske F16 flyet ble avfyrt over Syrisk territorium. Med andre ord: det var det Tyrkiske NATO-flyet som krenket Surias luftrom og som samtidig skjøt ned det russiske SU 24-flyet. Sannheten er alltid det motsatte av hva som hevdes offentlig av de som hevder å være våre ‘ledere’. Skriv dette på CVen din, Stoltenberg.

Amatør1
25. november 2015 22:11
Reply to  Amatør1

Tenk så fint at vi har NrK: http://www.nrk.no/nyheter/1.12672848

«25. november 2015 kl. 21:37 Tyrkia forklarte seg for Russland
Tyrkias militære sier det har vært i møte med russiske diplomater og forklart hvorfor et russisk kampfly ble skutt ned da det ikke svarte på advarsler. Tyrkia sier de gjorde en stor innsats for å finne pilotene og at var inviterte til samarbeid. «

NrK glemte å si at de forsøkte å finne pilotene med blykuler. De fant den ene.
https://www.youtube.com/watch?v=ka4wwP2lKas

Dette er «de moderate opprørene» som støttes av USA, Tyrkia, Qatar, Saudi Arabia, Israel og NATO forøvrig.

Amatør1
25. november 2015 23:37

Video-intervju med den russiske navigatøren som overlevde nedskytingen av SU24-flyet:

The Air-Navigator of the SU-24
http://southfront.org/the-air-navigator-of-the-su-24/

«Today at the Latakia air base Konstantin Murakhtin, an air navigator of the Russian SU-24 frontline bomber which was shot down by the Turks, gave his first interview with Russian media, in which he stated that there is no way that his plane violated Turkish airspace. No. It is not possible, not even for one second. Especially because we were flying at around6.000 meters, the weather was clear, as we say in our jargon a day in a million, our whole flight up to the moment that the rocket hit us was completely under my control. I saw the border and our exact location perfectly both on the map and on the surroundings. There was not even the threat of crossing over into Turkey – he told reporters. We have carried out combat missions there many times, we know the area inside out, we perform combat missions and return on the reverse route to the air base. As the navigator, I know practically every elevation over there. I can even navigate without instruments – he said.»

richiie666
richiie666
26. november 2015 17:40
Reply to  Jostemikk

Det som er verdt å notere er hvordan Putin veldig raskt fikk til en avtale med Israel før de begynnte bombe i Syria. Er det egentlig realistisk å tro at han ikke er helt avhengig av sine jødiske oligarkkamrater?

Som vanlig er begge sider egentlig bare to hoder på samme drage.

Amatør1
26. november 2015 19:20
Reply to  richiie666

Jeg ser ingen fakta som støtter en slik tolkning, richiie666.

Russerne (ikke bare ‘Putin’) har vært svært konsekvente på å etablere kontakter med alle som ville, for å unngå unødige konfrontasjoner. I motsetning til United States of Aggression og Tyrkia, opptrer russerne rasjonelt. Først når de blir utsatt for klare provokasjoner i form av uprovosert nedskyting fra NATO, med påfølgende støtte fra NATOs generalsekretær (med trykk på sekretær) og han som kaller seg president i USA, da reagerer russerne med å øke defensive krefter (S-400) og kutte miliære kontakter med Tyrkia. Det er naturlig all den tid Tyrkia eksplisitt hevder å ville gjenta forbrytelsen.

Russerne har nå etablert de fakto ‘no fly zone’ over Syria.

Spiren
Spiren
3. desember 2015 22:03

Russia versus NATO’s Gladio 2.0: Turkish jihad from China to Syria
http://www.sott.net/article/307515-Russia-versus-NATOs-Gladio-2-0-Turkish-jihad-from-China-to-Syria

Turkey: A wholly-owned subsidiary of the CIA since 1945

Ingrid
Admin
Ingrid
4. desember 2015 10:59

Russia versus NATO’s Gladio 2.0: Turkish jihad from China to Syria
http://www.sott.net/article/307515-Russia-versus-NATOs-Gladio-2-0-Turkish-jihad-from-China-to-Syria

Takk for den linken, Spiren!

Noen ganger lurer jeg på om folk virkelig forstår hvilken farlig institusjon CIA i virkeligheten er, og hvordan den har påvirket verden i en svært negativ retning siden den ble etablert i 1947 som arvtaker av Office of Strategic Services (OSS). Deres hovedkvarter heter, svært passende, George Bush Center for Intelligence
Langley
. Verden er styrt gjennom en ondskap som er nærmest umulig å fatte for normale mennesker.

Det står faktisk en del opplysninger om CIA på Wikipedia, bl.a. mange av de kupp de har stått bak. Det er ganske imponerende at Syria har klart å holde stand i så mange år. Allerede tilbake i 1949 forsøkte CIA sitt første kupp mot landet. Det er mye arbeid og svært tidskrevende å gå tilbake i historien for derfra å følge denne ondskapen fram til i dag. Det er også ganske deprimerende, for de har tilranet seg slik en ufattelig makt gjennom det siste århundret («de» (som gruppe) som for 70 år siden sto bak oppbyggingen av CIA).

Amatør1
5. desember 2015 10:24
Amatør1
5. desember 2015 10:29
Amatør1
5. desember 2015 17:28

PNAC står for «Project for the New American Century» og denne ekstremistiske tenketanken er ganske riktig et helt sentral i det som har foregått siden 1990-tallet. Denne tenketanken var et verktøy for å virkeliggjøre drømmen om USAs verdenshegemoni. De mente at det som skulle til for å få dette til var såpass ekstremt at det ville være vanskelig å få folks støtte, med mindre en ny hendelse lignende Pearl harbor fant sted. Dette står eksplisitt i PNAC-rapporten «Rebuilding Americas Defences» som ble skrevet i September 2000, dvs. like før Bush jr. ble president og ca ett år før 11. September. De fikk det som de ville.

John McCain er sentral i støtten bak IS idag.

John McCain var en av de skjulte aktørene som etablerte PNAC. Se hvordan han svarer når han blir spurt om dette:
https://www.youtube.com/watch?v=B89s5NgrIO0

En av PNAC-medlemmene er Jeb Bush, president-kandidat ved neste valg.

Amatoer1
5. desember 2015 17:48

Websiden til PNAC er nå stengt, og den originale linken til PNAC-rapporten fungerer derfor ikke. Men her er en link til en kopi REBUILDING AMERICA’S DEFENSES – Strategy, Forces and Resources For a New Century

På side 51 finnes dette sitatet:

Further, the process of transformation, even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, absent some catastrophic and catalyzing event – like a new Pearl Harbor.

I dokumentet vil du finne at Donald Kagan er «Project Co-Chairman». Donald Kagan er far til Robert Kagan, som igjen er gift med Victoria «Fuck the EU» Nuland, det var hun som hadde hovedansvaret for det USA-ledete statskuppet i Ukraina i Februar 2014. Det hele er helt etter PNAC-boka.

Her er den orignale telefonsamtalen før statskuppet mellom Nuland og den amerikanske ambassadøren i Ukraina Geoffrey Pyatt der Nuland fikk sitt mellomnavn. Her utnevner Nuland Yatseinuk som statsminister-

Amatør1
6. desember 2015 22:07

Noe er på gang i Ukraina nå, og «noe» heter fortsatt Nuland og Pyatt…. vi må regne med at de USA-ledete Nazistene i Kiev gjør et nytt forsøk på å knuse Donbass (Øst-Ukraina) militært nå når frosten har gjort søla hard igjen

Følgende skjedde idag 6. Desember

Nuland arrives in Kiev, spike in Minsk violations – Coincidence?
http://fortruss.blogspot.no/2015/12/nuland-arrives-in-kiev-spike-in-minsk.html

The U.S. assistant Secretary of state for Europe and Eurasian Affairs, Victoria Nuland, has arrived in Ukraine and traveled to the security Service of Ukraine, «Ukrinform» reported.

«Nuland, accompanied by U.S. Ambassador to Ukraine Geoffrey Pyatt, at around 14:00 on Sunday went to the SBU building in Volodymyrska, – the website reported.

Before that, the American diplomats visited the sculpture named «The Victorious Cossack». As a reminder, the U.S. Vice-President Joseph Biden, on December 8th, will speak in the Verkhovna Rada during his visit to Ukraine .

Noen som lurer på hvem som bestemmer?