Påstand om at terrorøvelse på multiple angrep i Paris gikk over i virkelighet

Oppdatering 26. november 2015: Denne saken dreier seg ikke lenger om et spørsmål om franske myndigheter gjennomførte en terror-øvelse fredag den 13. november 2015. I likhet med tidligere lignende saker, er det nå bekreftet fra flere hold. Dermed føyer det seg inn i rekken av tilsvarende hendelser, og konklusjonen kan vanskelig bli en annen enn at USAs og Europas innbyggere i mange år har vært under angrep av sine egne regjeringer. Noe må gjøres.

Føyer den seneste Paris-terroren seg inn i rekken av andre terrorhendelser der myndighetene holdt øvelse på samme scenario som nærmest sømløst gikk over i virkelighet? Her er noen tidligere eksempler:

  • Estonia-forliset 28. september 1994
  • 11. september 2001 hvorpå USA og hele den vestlige verden startet krigen mot terror.
  • Togbombingen i Madrid 11. mars 2004.
  • Londonbombene 7. juli 2005
  • 22. juli 2011 og bombingen av regjeringsbygget i Oslo og nedslaktingen av barn, ungdom og voksne på Utøya.
  • Kinoskytingen i Aurora USA 20. juli 2012.
  • Sandy Hook og skoleskytingen den 14. desember 2012.
  • Boston Marathon-bomba 15. april 2013.
  • Terrorskuddene ved parlamentet i Ottawa i Canada 22. oktober 2014.
  • Terrorskuddene i København 14. og 15. februar 2015.
  • Kirkedrapene i Charleston i USA den 17. juni 2015.

Les mer om dette i Offentlige øvelser samme dag som terrorhandlinger har skjedd.

Multiple terrorøvelser i Paris den 13. november 2015

http://www.globalresearch.ca/we-were-prepared-large-military-exercise-took-place-on-same-day-as-paris-terrorist-attacks/5489164

As luck would have it, in the morning at the Paris SAMU (EMT), a multi-site attack exercise had been planned.

So we were prepared. What needs to be known is there was a mobilisation of police forces, firemen, EMTs, associations who came [to participate] and we tried to save as many people as possible.

Hvis dette stemmer, så ja, det var sannelig “flaks”. De kunne bare skifte agendaen for terrorøvelsene til å gjelde ekte terror. De som deltok på øvelsen ble sikkert like forvirret som i USA, London og Norge. Det påstås at disse opplysningene kommer fra en Charlie Hebdo-ansatt, men jeg tar et stort forbehold, først og fremst fordi jeg ikke kan fransk. Dere som mestrer språket får ta en titt, og grave litt i dette. Her er den første videoen som ble lastet opp på Youtube:

Globalresearch.com har flere saker om terroren i Paris. Jeg siterer deler av den ene:

http://www.globalresearch.ca/important-events-leading-up-to-the-november-13-paris-terrorist-attacks-sheer-coincidence/5489228

We are bringing to the attention of our readers four important events which preceded the Paris attacks.

1. the French media had already predicted a terrorist attack more than a month before the actual occurrence.

2. The head of France’s external intelligence was in Washington for consultations with CIA Chief John Brennan two weeks before the attacks.

3. On November 5 (one week before the Paris terrorist attacks), the Council of Ministers announces its decision to send France’s aircraft carrier group Charles de Gaulle to the Middle East, with a mandate to “fight against the Islamic state”.

4. On the morning of November 13, an emergency scenario of a multi-site terrorist attack is conducted in Paris, involving first responders, medical personnel, police and firemen.

At this early stage, it is impossible to confirm whether these events bear a relationship to the dramatic events of November 13th.  What they do convey, however, is that France was on a “war footing” against the Islamic State prior to the events of November 13th.

War preparations allegedly against the Islamic State were ongoing prior to the official announcement by president Hollande that the Paris terrorist attacks of November 13 constituted “an act of war” against the French Republic. 

The decision to dispatch the Charles de Gaulle aircraft carrier together with its GAN carrier group to the Middle East is of utmost significance. It constitutes a formidable force which will be joining its US and coalition partners.

This deployment of France’s naval and air power points to a strategy of military escalation directed against Syria and its allies. It is not intended to go after the Islamic State, which is protected by the US led coalition.

October 2: Paris Media Predicts a French Style 9/11, “un 11 septembre à la française”.

The threat is real, according to Judge Trévédic in an interview with Paris Match.

”The attacks in France will be on  a scale comparable to 9/11″

“Intelligence services fear a 9/11 French Style”

42 thoughts on “Påstand om at terrorøvelse på multiple angrep i Paris gikk over i virkelighet

  • 16. november 2015 at 00:35
    Permalink

    Jepp. Noen har fått alibi til å herje fritt.Terrorkampens tidsalder begynte det med nedslaktingen i Irak. Ingen av de vestlige lederne bak har måttet stå til rette for krigsforbrytelsene de begikk, og dermed har det vært fritt fram. Den tredje verdenskrig startet 11. september 2001, og planleggingen var like nøye som diabolsk. Samtidig har disse forbryterne fått fokus vekk fra hvem som skjøt ned det russiske passasjerflyet. Den dagen var det også en gigantisk øvelse. Flyvåpenet til flere av terrorstatene tilknyttet NATO deltok.

  • 18. november 2015 at 20:07
    Permalink

    Hours Before the Terror Attacks, Paris Practiced for a Mass Shooting
    http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-11-17/hours-before-the-terror-attacks-paris-practiced-for-a-mass-shooting

    «Since the Charlie Hebdo attacks in January, from which 16 people died, Paris-area ambulance crews and emergency personnel have taken part in regular exercises designed to test their readiness for possible attacks. One such exercise was held on Friday morning, the day of the latest terror attacks. In a twist of fate, the simulated emergency was a mass shooting, according to Dr. Mathieu Raux, emergency room chief at the Pitié-Salpetrière hospital in Paris.»

  • 18. november 2015 at 20:19
    Permalink

    «It is interesting that terrorists attacks attributed to Muslims only fall upon ordinary people, not upon the political elites who oppress the Muslims.»

    http://www.sott.net/article/306689-Suicide-bombers-More-Paris-puzzles

    «Terrorism has been unleashed in the Western World, and it is the terrorism of Western governments against Western peoples.»

    Det er umulig å komme utenom denne konklusjonen.

  • 18. november 2015 at 20:35
    Permalink

    Amatør1 sier:

    18. november 2015, 20:07

    Hours Before the Terror Attacks, Paris Practiced for a Mass Shooting
    http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-11-17/hours-before-the-terror-attacks-paris-practiced-for-a-mass-shooting

    In a twist of fate, the simulated emergency was a mass shooting, according to Dr. Mathieu Raux, emergency room chief at the Pitié-Salpetrière hospital in Paris.

    En skjebnens ironi. For tolvte gang? Var akkurat det en politimann påsto etter 22. juli 2011 og bomba i regjeringskvartalet. Og akkurat som ansvarlig for øvelsene sa etter London-bombene 7. juli 2005, eller 777 som mange har begynt å kalle hendelsen. Som de ustyrtelig humoristene i Charle Hebdo-redaksjonen skrev:

    http://www.globalresearch.ca/we-were-prepared-large-military-exercise-took-place-on-same-day-as-paris-terrorist-attacks/5489164

    As luck would have it, in the morning at the Paris SAMU (EMT), a multi-site attack exercise had been planned.

    Her er de egne ordene til han som ledet bombeøvelsene i London, der de samme T-banestasjonene og den samme bussen de skulle øve på, eksploderte:

    Bøker, Google – The Puzzle of 7/7: An In-depth Analysis of the London Bombings

    It’s a coincidence, and it’s a spooky coincidence. Our scenario was very similar – it wasn’t totally identical, but it was based on bombs going off, to the time, the locations, all this sort of stuff.

    11. september 2001-terroren i USA:

    http://usatoday30.usatoday.com/news/nation/2002-08-22-sept-11-plane-drill-_x.htm

    Federal agency planned plane-crashing-into-building drill … last Sept. 11

    WASHINGTON (AP) — In what the government describes as a bizarre coincidence, one U.S. intelligence agency was planning an exercise last Sept. 11 in which an errant aircraft would crash into one of its buildings.

    22. juli 2011-terroren i Norge:

    http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4208952.ece#.Ud5xNuXIfto

    Trente på Utøya-scenario 22. juli

    Kun timer før Anders Behring Breivik begynte å skyte ungdommer på Utøya, avsluttet politiets beredskapstropp en øvelse hvor de øvde på en nesten identisk situasjon.

    – Det var veldig nærme fasiten. Tilfeldighetene ville det slik, sier en sentral politikilde, som ikke vil siteres med navn.

    Boston maraton 15. april 2013:

    http://intellihub.com/2013/06/13/homeland-security-admits-boston-drill-eerily-similar-to-marathon-bombing/

    Homeland Security Admits Boston Drill Eerily Similar to Marathon Bombing

    The Department of Homeland Security has now officially acknowledged the ‘frighteningly similar’ scenarios between an Operation Urban Shield drill they planned for Boston and the actual Marathon bombing event in a Boston Globe article.

    Det er mange andre eksempler, men det holder med dem som er tatt med for å vise hvor tragisk det er det den vestlige verdensbefolkningen blir servert av De presstituerte. Overdose etter overdose med søppel. De er ikke lenger interesserte i sannheten. Tvert i mot, så har den vært en av deres hovedfiender i hundre år.

  • 18. november 2015 at 20:56
    Permalink

    Ja, det er helt umulig å komme utenom den konklusjonen, Amatør1. Vi blir terrorisert av våre ledere, og har blitt det lenge. Svært lenge. Folk blir drept av de de stemmer på, og de etterlatte stemmer deretter på dem ved neste valg. Er det ikke fælt? Alt er motsatt av hva folk er hjernevasket av Lamestream Media/De presstituerte og utdanningsinstitusjonene til å tro. Hele svindelen er perfekt krydret med endeløse repriser om det samme temaet i Hollywood-produksjoner og annen såkalt populærkultur. Verden er Wayneifisert. Husk Alamo! Da folk begynte å lære seg å lese og skrive, og etter hvert fikk radio, skrøt propagandistene innbyrdes over hvor enkelt spill de hadde. De fikk plutselig makt til å forme menneskers virkelighetsoppfatning akkurat som de ønsket. Vi har et våpen, og det våpenet heter Internet. Folk flest er skremt bort fra å lære seg noe som helst fra nettet, for myndighetene og De presstituerte har jo lenge fortalt dem at de som søker etter sannheten ikke er annet enn foraktelige hetsere og hatere. Newspeak-ordet netthater er interessant. Selv hater jeg ikke nettet/Internet i det hele tatt, men jeg vet om noen som virkelig føler et intenst hat overfor Internet, og frykter det mer enn noe annet. Alle politikere, redaktører og medlemmer av De presstituerte hater Internet. Det er de som fant opp ordet netthater. Dessverre fungerer denne banale hersketeknikken, for folk er motstandsløse etter generasjoner med indoktrinering i blind autoritetstro. Det positive er at flere og flere av de som har en velutviklet motstandskraft mot denne pesten legger ned en stor innsats for å fortelle folk om virkeligheten. Det negative er at det ikke er gjort i en håndvending å rive folks tanker ut av det indoktrineringssporet de er satt på av myndighetene. Folk flest er som jernbanevogner, og henger viljeløst etter lokomotivet.

  • 18. november 2015 at 21:22
    Permalink

    Jostemikk, dette er en viktig oppsummering. I en verden uten hukommelse er det mulig å inbille folk at ekstraordinære og nærmest identiske tilfeldigheter skjer igjen og igjen, men om vi holder liv i hukommelsen er det umulig for folk med en smule kritisk sans å akseptere en slik ekstraordinær serie som tilfeldigheter. Det du bringer inn her er hukommelsen, og takk for det.

  • 18. november 2015 at 21:43
    Permalink

    Ja, ord som netthater er interessant. Denne teknikken med terminologi som våpen er gjennomført og vidtrekkende, og viser oss at det ikke er noen tilfeldige huleboere som står bak, dette er høyt utdannede og beregnende folk. Det å erklære vanlige ord for politisk ukorrekte, eller innføre nyord som betyr det motsatte av hva ordet selv forteller er egnet til å gjøre folk usikre og dermed anvende selv-sensur, folk flest vil jo ikke opponere. Selv-sensur er nøyaktig hva disse folkene vil ha.

    Pussig nok (eller kanskje ikke) er hele framgangsmåten et speilbilde av Orwell’s 1984. Du bruker begrepet «Newspeak-ordet» om «netthater», og selve ordet Newspeak er jo faktisk hentet direkte ut av 1984. Newspeak er i boka et kontrollert språk under totalitær politisk kontroll av «Ministry of Truth», der poenget er å forby alle begreper som representerer personlig frihet, selvstendige tanker og fred. Hensikten er å gjøre det gradvis umulig å tenke tanker som truer elitens totale maktposisjon, slike tanker er rett og slett tankeforbrytelse.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Newspeak
    Newspeak is the fictional language in the novel Nineteen Eighty-Four, written by George Orwell. It is a controlled language created by the totalitarian state Oceania as a tool to limit freedom of thought, and concepts that pose a threat to the regime such as freedom, self-expression, individuality, and peace. Any form of thought alternative to the party’s construct is classified as «thoughtcrime».

  • 18. november 2015 at 22:15
    Permalink

    Amatør1 sier:

    18. november 2015, 21:22

    Jostemikk, dette er en viktig oppsummering. I en verden uten hukommelse er det mulig å inbille folk at ekstraordinære og nærmest identiske tilfeldigheter skjer igjen og igjen, men om vi holder liv i hukommelsen er det umulig for folk med en smule kritisk sans å akseptere en slik ekstraordinær serie som tilfeldigheter. Det du bringer inn her er hukommelsen, og takk for det.

    Takk, Amatør1. Dette med gjentakelsens makt er viktig. Myndighetene benytter denne teknikken via De presstituerte for å hjernevaske via løgnrepriser. Vi må bare håpe på at det virker like sterkt når det er sannheten som blir gjentatt og gjentatt. For å gjenoppfriske minnet ytterligere, tar jeg med to hendelser til.

    Kinoskytingen i Aurora 2012

    Den 20. juli 2012 ble mange mennesker skutt og drept i kinoen i Aurora i USA mens de satt der for å se på en Batman-film. I likhet med alle de andre sakene jeg presenterer her, kunne jeg skrevet svært mye om politiets “etterforskning” og de øvrige hendelsene, men også i forbindelse med denne saken, lager jeg bare ei kobling til en øvelse.

    http://www.denverpost.com/ci_21126462/real-life-shooting-imitates-training-exercise-at-parker

    The tragedy that played out in an Aurora movie theater Friday was ironically paralleled as a classroom learning experience in a medical school in Parker the same day.

    Rocky Vista University College of Osteopathic Medicine is in the middle of holding specialized classes in disaster life support for 150 second-year medical students. Along with response to natural disasters like hurricanes and floods and terrorist attacks, one of the scenarios being used to train the students is how to respond if a shooter fires at people in a movie theater and also uses a bomb in the attack.

    «The irony is amazing, just amazing,» said Rocky Vista Dean Dr. Bruce Dubin.

    Dr. Bruce Dubin har helt rett. Det er rett og slett enestående det som skjedde. Like enestående som Madridbombingen 11. mars 2004:

    Den 11. mars 2004 hadde NATO akkurat avsluttet ei uke med øvelse for å “øke sikkerheten” i Europa gjennom å trene på krisehåndtering i forbindelse med terroristangrep. Øvelsen het Crisis management exercise CMX 2004 from 4 to 10 march 2004.

    http://www.nato.int/docu/pr/2004/p04-022e.htm

    Press Statement
    NATO to conduct its annual crisis management exercise CMX 2004 from 4 to 10 march 2004

    The 19 NATO nations will conduct their annual crisis management exercise (CMX 2004) from 4 to 10 March 2004. CMX 2004 is sponsored by NATO’s Secretary General. It is jointly run by the International Staff and the International Military Staff, and the two NATO Strategic Commands – Allied Command Operations and Allied Command Transformation.

    Den idealistiske organisasjonen Voltairenet retter søkelyset mot NATO og Operation Gladio (Stay Behind) i forbindelse med Madridbomba, og mer om dette kan leses ved hjelp av Google Translate – Madridbomba og det atlantiske sporet. NATOs mangeårige generalsekretær Jaap de Hoop Scheffer uttalte at Det er en tilfeldighet at NATO holdt terrorøvelse i Madrid som ble avsluttet kun timer før toget eksploderte. NATOs scenario gikk ut på 200 ofre. Det offisielle tallet på omkomne er 191.

    Ja. Helt tilfeldig. Amazingly tilfeldig. Jeg begynner fristes til å dra fram sitatet fra Pulp Fiction igjen …  Ellers tror jeg det er viktig å merke seg dette med NATO-forbindelsen til Madrid-hendelsene. Det skal mye til at det ikke er Operation Gladio/Stay Behind-fingre med i 2011-spillet i Norge, og sannelig holdt ikke NATO øvelse i Østersjøen den natta Estonia-ferga sank, etter at svenske anti-terror, som egentlig betyr reell terror, holdt øvelse i havna timene før avgang.

    Det kan virke som om verden er angrepet av et livsfarlig virus, og at dette viruset har kledd seg ut som statsråder, militære, redaktører og andre lignende forferdeligheter.

  • 19. november 2015 at 00:26
    Permalink

    Det er vel ingen tvil om at folk er lette å styre og kontrollere for de som sitter med makt og kunnskap om det. Folk ønsker så inderlig å gjøre det gode, og de tror at det gode er det mediene forteller dem, for det er umulig å ta til seg at medienes fremstillinger bevisst kan være både falske og villedende. Det med at folk er «gode» og «velmenende» er formulert så fint i en bok jeg leser. Et avsnitt tar for seg metoden «massehysteri», og det er jo noe vi stadig ser nå om dagen. Denne korte setningen sier egentlig så mye:

    «Den [metoden med massehysteri] blir også fremelsket hos velmenende men uopplyste mennesker av den «sosiale» typen gjennom selvgodhetens massehysteri som en tillokkende form for selvdyrkelse.»

    Den formen for «selvdyrkelse» gjennom «godhet» ser vi ofte eksempler på.

  • 19. november 2015 at 09:14
    Permalink

    Ja, Ingrid. Folk er så snille at de har en blind flekk når det gjelder deres selvvalgte autoriteter. Det blindfeltet er farligere enn å sende Stevie Wonder ut i trafikken med en lastebil, men det forstår de ikke, for de er jo så snille.

  • Pingback: Paris Falsk Flagg Terror 13.11.15: Terrorløken i flere lag – denne gangen med hovedformål å true statsledere til holde formasjonen i FN Agenda 2030 (NWO) marsjen. | Norgesaksjonen

  • 21. november 2015 at 09:57
    Permalink

    En par brikker til i puslespillet:

    —-

    Paris Attack Reported on WIKIPEDIA and TWITTER before it happened
    http://bosniapress.info/index.php/news-in-english-articles/2459-paris-attack-reported-on-

    «The massacre in Paris is reported to have occurred at 21:16 CET.

    By 23:06 Wikipedia had an article up that is extremely detailed, containing statements from a former French President and a complete outline of events at several locations, matters that the press I read had not by then reported.»

    —-

    Initial Impressions and Notes About the Paris Attacks
    http://winteractionables.com/?p=27146

    «As you go through the images you will notice little that indicates hundreds of dead and wounded. Instead, you see a staging impression mostly involving the presence of large numbers of police and street activity.»

    «At 25:35, an “eyewitness” named Charlotte Brehaut is rolled on the air at ABC. “Charlotte on the Spot” just happened to be sitting in a restaurant “when shots rang out” and “windows were shattered.” A closer peak behind the curtain reveals that Ms. Brehaut is far from a random Paris eyewitness. Her job, according to LinkedIn, is assistant producer for ZOG-owned France 24. She is originally British, and her job description includes “script writing.” «

    —-

    Paris Attacks Day 2: More Oddities, Lack of Substantive Eyewitness Videos
    http://winteractionables.com/?p=27202

    «It is Day 2 after the Paris attacks and one would expect more substantive images and quality videos from the millions of residents there. After scanning through thousands of media quality Google images and other sources, I found next to nothing substantive that couldn’t be stagecraft. I am shocked at how few quality eyewitness social media videos are on Live Leaks.»

    en av videoene har denne kommentaren:

    «This video shows three body-armored police carrying somebody off. Not sure what to make of it except to ask if the injured might be better off left in place for medical personnel as the location seems secured?»

    Kjent stoff?

    —-

    Det danner seg et stadig tydeligere bilde av at historien rundt hendelsene i Paris har logiske problemer mht. de faktiske forhold.

    En helt annen sak som peker i samme retning er følgende: Hvis vi tar for gitt den offisielle påstanden om at ISIS er en religiøs fundamentalistisk organisasjon som har evne til en storstilt militær terroraksjon på flere steder midt i hjertet Paris uten at den franske politistaten hadde den minste forutanelse (samtidig som poilitiet umiddelbart etterpå visste hvem som var «mastermind»), må vi spørre om ikke de samme ISIS hadde tenkt på hva følgene ville bli. Ønsker de for eksempel et Fransk angrep i Syria? Det er vanskelig å tro noe annet, men det virker ikke logisk hvis ISIS er en samling kalifat-radikalere?

    Derimot faller det hele logisk på plass hvis vi tar inn over oss at angrepet i Paris ble gjennomført av krefter som har videre mål enn krigen i Syria. Disse kreftene ønsker konfrontasjon med russland i Syria og alle andre steder. Samtidig står de samme kreftene bak «klimadebatten» og det kommende COP21 møtet …. i Paris, der de ikke vil ha protester. Da passer det med politistat og unntakstilstand.

  • 21. november 2015 at 11:28
    Permalink

    Takk for meget interessante opplysninger, Amatør1. Forrige dagen så jeg på en sak som nå er slettet fra den franske avisen som produserte saken.

    http://www.leparisien.fr/#xtor=AL-1481423430

    Måtte stole på andres oversettelse, og den forteller at de to kvinnene kakler om at den ene av dem ble skutt i hodet av terroristene. Hun som ikke ble skutt, forteller at (søster?) den andre fortsatt har kula i hodet. Hvis noen av dere kan fransk, kan dere forhåpentlig bekrefte eller avkrefte dette.

     

    Amatør1 sier:

    21. november 2015, 09:57

    En helt annen sak som peker i samme retning er følgende: Hvis vi tar for gitt den offisielle påstanden om at ISIS er en religiøs fundamentalistisk organisasjon som har evne til en storstilt militær terroraksjon på flere steder midt i hjertet Paris uten at den franske politistaten hadde den minste forutanelse (samtidig som poilitiet umiddelbart etterpå visste hvem som var «mastermind»), må vi spørre om ikke de samme ISIS hadde tenkt på hva følgene ville bli. Ønsker de for eksempel et Fransk angrep i Syria?

    Et godt spørsmål bygget på logiske betraktninger. Det dreier seg selvfølgelig om noe helt annet, en virkelighet, eller “virkelighet”, bygget opp av CIA/Mossad og andre tilknyttede hemmeligetjenester, altså de egentlige terroristene. De har finansiert og bygget opp ISIS. Sistnevnte dukket bare plutselig opp som førstesidestoff hos De presstituerte som om de hadde vært et problem i årtier. Det vi ser skje er oppfyllelsen av ønsket om ekspansjon fortalt om av USAs israelsk-amerikanske krefter, dokumentert gjennom diverse rapporter, og ikke minst, general Wesley Clark. Israel har i mange år både uttrykt ønske om, og gjennomført handlinger, som peker i samme retning, en ekspansjon for et fremtidig Stor-Israel. Det dreier seg om penger, olje, gass, og det dreier seg om deres våte drøm, Det tredje riket. Ingen andre enn disse kreftene tjener på det som skjer, og jeg understreker ingen. Aller minst har de muslimske landene noe å tjene på dette, for de blir jo plukket et for et. Derfor er det så fælt det som står skrevet i dag av hele Akersgatas sjefsterrorist og presstituerte E-tjeneste-representant Hanne Skartveit. Jeg har skjelden sett historien og fakta så forvrengt som i denne redaktør-kronikken.

    Hanne Skartveit i VG: – Radikal islamisme er vår tids nazisme og kommunisme. Men islamismen er mye eldre enn de to andre dødbringende ideologiene. Og enda vanskeligere å bekjempe.

    Det er umulig å ikke se på Skartveit som en yrkeskriminell fanatiker som bedriver rent nett-hat gjennom grov hets og like grove løgner. Vi bør virkelig se nærmere på VGs rolle når det gjelder vårt eget lands terrorangrep på oss selv, 22. juli 2011-hendelsene.

  • 21. november 2015 at 13:40
    Permalink

    Dette med Hanne Skartveits bevisste benyttelse av nett-hat og hets av etniske grupper og religioner hun ønsker vekk fra jordens overflate må vi aldri slippe taket i. Aldri. VG har aldri vært ment som annet enn en propagandamaskin for de hemmelige tjenestene, og kommer aldri til å bli noe annet. Hat-avisen ble startet av dem, har arbeidet for dem, og tilhører derfor et ekstremistisk miljø som er til stor fare for innbyggerne i vårt land.

    Jeg minner om den tyske redaktøren Udo Ulfkottes ikke-overraskende påstander:

    http://www.globalresearch.ca/editor-of-major-german-newspaper-says-he-planted-stories-for-the-cia/5429324

    Becoming the first credentialed, well-known media insider to step forward and state publicly that he was secretly a “propagandist,” an editor of a major German daily has said that he personally planted stories for the CIA.

    Saying he believes a medical condition gives him only a few years to live, and that he is filled with remorse, Dr. Udo Ulfkotte, the editor of Frankfurter Allgemeine Zeitung, one of Germany’s largest newspapers, said in an interview that he accepted news stories written and given to him by the CIA and published them under his own name. Ulfkotte said the aim of much of the deception was to drive nations toward war.

    Dr. Ulfkotte says the corruption of journalists and major news outlets by the CIA is routine, accepted, and widespread in the western media, and that journalists who do not comply either cannot get jobs at any news organization, or find their careers cut short.

    Dr. Ulfkotte is the author of a book currently available only in German, “Bought Journalists” (Kopp 2014.) Aged 55, he was also once an advisor to the government of German Chancellor Helmet Kohl.

    The book has become a bestseller in Germany but, in a bizarre twist which Ulfkotte says characterizes the disconnect caused by CIA control of the western media, the book cannot be reported on.

    Ulfkotte says:

    “No German mainstream journalist is allowed to report about [my] book. Otherwise he or she will be sacked. So we have a bestseller now that no German journalist is allowed to write or talk about.”

    Bare jeg får samlet og sjekket nok materiale, har jeg tenkt å lage en sak om politimesteren i Nordre Buskerud. Siden vi er inne på CIA/Stay Behind og E-tjenestene, mener jeg. Stikkordet er forbrytelser mot menneskeheten begått på Gaustad sykehus, og tilknytningen til Jens Chr. Hauge og alt annet som sprenger som en verkebyll i den bevisste delen av den norske folkesjela.

  • 22. november 2015 at 17:20
    Permalink

    Jostemikk sier:
    16. november 2015, 00:35
    ”Den tredje verdenskrig startet 11. september 2001, og planleggingen var like nøye som diabolsk.”
    Krigen mot terror var dekknavn for herskerelitens krig mot folket. Folket applauderer nå sin egen undergang og erkjenner ubevisst tapt krig. I demokratiets navn og med velsignelse fra manipulerte innbyggere (sist Paris-terror-hoax) kan de folkevalgte gjennom politiet hacke oss i fillebiter helt legalt.
    Sitat fra et kommentarfelt: «Justisminister Anders Anundsen (Frp) vil at politiet skal få lov til å hacke maskinen til mistenkte kriminelle og terrorister.» Skulle bare mangle at de ikke skal få lov til det . Anders Anundsen er den beste justisminister vi noen gang har hatt . Sitat slutt.

    Snart forstår massene hvor stort bedraget mot dem er og har vært. Viser de tendenser til (organisert) motstand på internett så kan de mistenkes for hatkriminalitet og dermed dataovervåkes og i neste instans interneres med loven i hånd.
    http://www.digi.no/kommentarer/2015/11/20/stortinget-ma-si-nei-til-anundsens-tankepoliti

  • 22. november 2015 at 17:53
    Permalink

    Jostemikk sier:
    21. november 2015, 13:40

    Dette med Hanne Skartveits bevisste benyttelse av nett-hat og hets av etniske grupper og religioner hun ønsker vekk fra jordens overflate må vi aldri slippe taket i. Aldri. VG har aldri vært ment som annet enn en propagandamaskin for de hemmelige tjenestene, og kommer aldri til å bli noe annet. Hat-avisen ble startet av dem, har arbeidet for dem, og tilhører derfor et ekstremistisk miljø som er til stor fare for innbyggerne i vårt land.
    Sitat slutt.

    På denne bakgrunn og linken under:
    1) Er offisiell historie riktig?
    2) Stay Behind drap?
    3) Hoax? Hvordan vite når dødsfall og «drap» er reelle?

    https://plus.google.com/107328434592456953099/posts/HV19CQeCMV5

  • 22. november 2015 at 20:22
    Permalink

    2Q11 skrev:

    «Hoax? Hvordan vite når dødsfall og «drap» er reelle?»

    Det kan vi ofte ikke. Det finnes eksempler på både døde og «døde». Som du er inne på i en annen kommentar, og som vi har tatt opp tidligere, er dette et vanskelig tema. Det er vrient hvis man beskylder en død for å være «død», særlig med tanke på de etterlatte. Kanskje jeg får tid til å ta opp noen eksempler om skadde og «skadde» om ikke så lenge, så kan vi ta det derfra, 2Q11.

    Du skrev også:

    «Folket applauderer nå sin egen undergang»

    Ja, og dette er fælt. Kommentaren fra personen som var så imponert over Anundsens utsagn forteller mye om dette.

  • 22. november 2015 at 20:49
    Permalink

    Det danner seg et stadig tydeligere bilde av at historien rundt hendelsene i Paris har logiske problemer mht. de faktiske forhold.

    TRUTH JIHAD: “11/13: Another French false flag?”
    http://www.veteranstoday.com/2015/11/22/evelien/

    «*Less then 12 hours after the attacks when the sun went down three land mark buildings had lights installed to emulate the French flag. These were the Auckland Sky tower, The Auckland Museum and the Victoria bridge in Hamilton the nearest biggish city to where I live. That is a lot of coordination in a country halfway across the world. The Opera house in Sydney also lit up in the tricolor and it seems someone in every big city in the world had the same brilliant idea

    Ved å observere faktiske forhold på stedet (slik som i en av linkene til 2Q11), eller ved å observere mønstre i reaksjonene verden over kan vi danne oss et bilde av hva som er sannsynlig. At man på få timers varsel har den identiske ideen og ikke minst muligheten til å lage franske flagg av store bygg verden over er et tydelig tegn på forhåndskoordinering, og dermed at historien ikke er slik MSM framstiller den.

    Ishavskatedralen, Tromsø
    http://www.t-a.no/incoming/article11811429.ece/rx7r1r/BINARY/w980-adaptive/tab50301NETT.jpg

    Burj Khalifa, Dubai
    http://www.epa.eu/war-photos/acts-of-terror-photos/burj-khalifa-lit-with-colors-of-france-flag-in-dubai-photos-52383761
    («War-photos» ?)

    Corcovado, Rio de Janeiro, Brazil
    https://pbs.twimg.com/media/CTvXoJfXIAAjZuK.jpg

    Empire State Building in New York
    https://pbs.twimg.com/media/CTu6yM0UsAEjhC7.jpg

    Giza, Egypt
    http://i.huffpost.com/gadgets/slideshows/464038/slide_464038_6281846_compressed.jpg

    The Eye, London
    http://i.huffpost.com/gadgets/slideshows/464038/slide_464038_6281842_compressed.jpg

    Solna, Stockholm
    http://i.huffpost.com/gadgets/slideshows/464038/slide_464038_6279392_compressed.jpg

    Globen, Stockholm
    http://i.huffpost.com/gadgets/slideshows/464038/slide_464038_6279374_compressed.jpg

    Thessaloniki, Hellas
    http://i.huffpost.com/gadgets/slideshows/464038/slide_464038_6279380_compressed.jpg

    «One World Trade Center», New York (resirkulert?)
    http://i.huffpost.com/gadgets/slideshows/464038/slide_464038_6279380_compressed.jpg

    Sydney Town Hall
    http://i.huffpost.com/gadgets/slideshows/464038/slide_464038_6279404_compressed.jpg

    San Francisco City Hall
    http://i.huffpost.com/gadgets/slideshows/464038/slide_464038_6281848_compressed.jpg

    etc. etc. det tar aldri slutt. Tror noen her dette skjedde spontant?

    Interessant nok har det Russiske flagget de samme fargene som det franske, og det var flere som døde i Sinai enn i Paris, men jeg kan ikke huske å ha sett bygninger opplyst i de russiske fargene i timene etterpå? Ei heller etter angrepet i Beirut nylig.

  • 22. november 2015 at 21:14
    Permalink

    Dette med lysshow og Wikipedia-artikler laget på forhånd, setter hele saken i et fortjent, grelt trikolor-lys, Amatør1. Jeg var ikke klar over at det var så omfattende. Det du nevner til slutt er også viktig. Det var mengder av militæraksjoner, eller terroraksjoner, kommer jo an på øyet som ser, den dagen de satte igang skuespillet i Frankrike. Ingen politikere eller representanter for De presstituerte har ytret noe ønske om å ære de som døde der. Ingen sørgebind for barn skutt i filler, ingen lysshow for mennesker sprengt i lufta bare fordi de befant seg på feil tid til feil sted. Var hendelser i Damaskus og Irak, men ingen Erna Solbergere hulket og gråt for disse drepte. Alt er et skuespill, ikke sant? Et hardkjør av en hjernevasking av befolkningen.

  • 22. november 2015 at 21:44
    Permalink

    Har lest hva som skjuler seg bak linken 2Q11 la ut, og det er en hel serie med skarpe observasjoner. Minner meg om dukke-jenta de forskjellige bar rundt på i Boston. Det skuespillet vi har sett utspille seg i Paris er dårlig regissert, og skuespillerne (de som ikke er dukker) er minst like dårlige. De har kun fått dette til å ta gjenger i folk flest virkelighetsoppfatning fordi de har et fullstendig korrupt og kriminelt Lamestream Media til å hjelpe seg. Endeløse repriser med løgner virker tydeligvis hver gang.

  • 23. november 2015 at 10:25
    Permalink

    Hei Gman. Jeg synes hun ligner veldig på seg selv, men skulle gjerne hatt et par Paris-bilder til. Angående den siste, så skal jeg følge med på den framover, bare sånn for å se om han legger ut noen tipperesultater.

  • 23. november 2015 at 10:28
    Permalink

    Northolsen, nå har verden ambulerende terrorsirkus og oppsøkende terror-redaktører, så det passer kanskje godt inn med et omreisende heavy terror-band?

  • 23. november 2015 at 14:32
    Permalink

    Det er mye som skurrer i Paris saken.

    Det ser ut som noen har flyttet på likene og samlet dem i midten.

    http://82.221.129.208/bataclan3.jpg

    Den mexikanske jenta som ble drept, ble erklært død før hun var død. Foreldrene fikk vite om hendelsen også ringte de hennes kjæreste som sa alt var vel. Litt senere ble hun erklært død »igjen». Vanskelig å finne solide kilder på akkurat denne saken, du vet jo selv hvordan lamestream media er. ¨^)

    Også har du denne vitneforklaringen fra Mr Admo, som så to ganske vel trente, mystiske hvite menn….

    http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/paris-attack-witness-says-black-6834503

  • 23. november 2015 at 20:42
    Permalink

    Har noen av dere tenkt på hvor forrædersk NRK, TV2, og resten av de rikspresstituerte har oppført seg i forbindelse med den franske regjeringens falske flagg-skuespill? I så fall, tenk tilbake drøye fire år, og tenk på deres rolle nå som vi vet så forbasket mye mer om hva som egentlig skjedde den 22. juli 2011. Ta for dere direktører, redaktører og eiere. Tenk litt på hva verdens virkelighet forteller om hvem de er, og hvem de representerer. For å ta det hele fra «begynnelsen», minner jeg om denne:

    http://www.jostemikk.com/?p=547

    Vår viktigste oppgave er å fortelle om hvem Lamestream Media/De presstituerte er, nemlig sosiopatenes viktigste redskap og våpen for å fortsette å ødelegge menneskeheten. De gangene dere i likhet med meg ser det nødvendig å klikke på en link til De presstituerte, håper jeg dere benytter en smertelindrende Adblock. Besøk kun De presstituerte for å finne stoff å bruke mot dem, og sørg for at de ikke tjener et rødt øre på det.

    https://adblockplus.org/

  • 24. november 2015 at 19:09
    Permalink

    Den medisinske journalen The Lancet, har dette å fortelle om “tilfeldighetene” og “ironien” i at sykehusene i Paris hadde holdt en øvelse samme dag som terroren skjedde.

    http://www.thelancet.com/pb/assets/raw/Lancet/pdfs/S0140673615010636.pdf

    In a cruel irony, on the morning of the day of the attacks, SAMU and the fire brigade participated in an exercise simulating the organisation of emergency teams in the event of a multiple shooting in Paris. In the evening, when the same doctors were confronted with this situation in reality, some of them believed it was another simulation exercise.

  • 27. november 2015 at 00:09
    Permalink

    Jeg har oppdatert hovedinnlegget. Det er ingen grunn til å tvile lenger. Det er nå flere bekreftelser på at de holdt en såkalt multippel terror-øvelse i Paris fredag den 13. november 2015.

    Ble tilsendt link til denne videoen.

  • 27. november 2015 at 09:22
    Permalink

    US Intelligence Officer: “Every Single Terrorist Attack In US Was A False Flag Attack”
    http://www.collective-evolution.com/2015/05/15/us-intelligence-officer-every-single-terrorist-attack-in-us-was-a-false-flag-attack/

    Regeringer INDRØMMER at de har begået false flag terror operationer.
    https://www.180grader.dk/Islam-og-indvandring/ikke-i-dk-medier-regeringer-indrmmer-at-de-har-beget-false-flag-terror-operationer

    ‘False Flag’, er en særdeles udbredt praksis hos en række af de mere aggressive aktører på den geopolitiske scene, og det drejer sig især om England og USA. Men der er også israelske, franske og tyske (nazistiske) eksempler. NATO er derfor også via sin opkobling til USA en organisation, der praktiserer denne form for regerings-manipulation og svindel overfor befolkningen.
    Psykologien bag tricket er enkelt og universelt. Det rammer os dybt og direkte og metoden er derudover gennmprøvet i hundredvis af år. Det bygger på skyld, skam og frygt. Det virker hver gang. Næsten. For det bliver også opdaget og holdt frem i lyset, og flere og flere mennesker bliver klar over dets eksistens og praksis

  • 29. november 2015 at 22:33
    Permalink

    Viktig diskusjon mellom den tidligere greske finansminister Yanis Varoufakis og den kroatiske filosofen Slavoj Žižek om Europa idag og hva som hendte i Paris 13. November

    Europe is Kaput. Long live Europe! – Philosopher Slavoj Žižek and former Greek finance minister, Yanis Varoufakis, discuss Europe’s future
    http://www.sott.net/article/307427-Europe-is-Kaput-Long-live-Europe-Philosopher-Slavoj-Zizek-and-former-Greek-finance-minister-Yanis-Varoufakis-discuss-Europes-future

  • 1. desember 2015 at 12:18
    Permalink

    Jeg flytter denne kommentaren over til rett tråd.

    Pål skrev:

    Jostemikk. Det tyder på at Israel har teknologien til å sette hele telenettet/mobilnettet ut av spill, hvilket Paul Craig Roberts hevder skjedde under den nylige Paris-terroren. http://www.paulcraigroberts.org/2015/11/15/french-security-left-blind-during-paris-attacks-2/

    Både Israel og USA har full mulighet til å gjøre dette og mer til. Alt som har med kommunikasjon og elektronikk å gjøre kan settes ut av spill, og de har hatt teknologien i 30-40 år. Noe lignende skjedde i New York i 2001, og et lignende sammenbrudd i elektronisk kommunikasjon skjedde i Norge 22. juli 2011. Jeg antar at USA har våpenteknologien, mens Israel har full kontroll over alt som har med «sikkerhet» å gjøre, både gjennom samarbeid med programskaperne og hacking av systemer, samt det absurde fakta at israelske firmaer ser ut til å ha fått monopol p娻sikkerhetssystemer». Når en i tillegg tar i betraktning at fransk sikkerhets- og e-tjeneste er kontrollert av Mossad/Israel/sionistene, kan vi anta at de hadde en forholdsvis enkel oppgave. De kjørte et pilot-forsøk på dette i forbindelse med en såkalt antiterrorøvelse som dreide seg om cyberangrep for et drøyt år siden.

    EUs cyberangrep-øvelse 30. oktober avløses av Telenor-kollaps

    Når det gjelder forskjellige typer våpenteknologi, er dette et eksempel:

    http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3097937/This-silent-missile-destroy-enemy-s-electronics-PULSES-Air-Force-confirms-work-terrifying-new-weapon.html

    The silent missile that can destroy enemy electronics with microwave PULSES: Air Force confirms terrifying new weapon

    • Named counter-electronics high-powered microwave advanced missile
    • Weapon destroys electronic systems without hurting people or buildings
    • Champ is now an ‘operational system already in [the] tactical air force’
    • Joint Air-to-Surface Standoff Missile-Extended Range has been chosen as the delivery vehicle

    Det påstås at denne teknologien er flere tiår gammel, så de har tydeligvis et bredt utvalg å ta av. Hva de gjorde i Paris, New York og i Norge har jeg ikke kunnskap om, men jeg frykter at det hele er så enkelt som at terroristene/myndighetene selv sitter med fingrene på alle de elektroniske knappene, og/eller at de får hjelp av de som tydelig kontrollerer alt av kommunikasjon på denne planeten.

  • 12. mars 2016 at 19:07
    Permalink

    Jesse Hughes i bandet Eagles of Death Metal bør kanskje være litt mer observant og forsiktig når han skal skru på forsterkeren etter sin «konspiratoriske» utblåsning om Bataclan-innsidejobben.

    Hughes ønsker ikke å trekke konklusjoner, men forteller i et intervju med Fox Business at det var noe som ikke stemte før bandet skulle stå på scenen i konsertlokalet i Bataclan, der 89 mennesker senere ble drept. Hughes følte seg umiddelbart ukomfortabel da han ankom lokalet.

    «- Da jeg først ankom lokalet og gikk inn, passerte jeg en fyr som skal ha vært sikkerhetsvakt bak scenen. Han så ikke engang på meg. Jeg henvendte meg umiddelbart til arrangøren og sa «hvem er den karen? Jeg ønsker en annen fyr», og ble fortalt at «noen av de andre vaktene har ikke kommet ennå». Etter hvert fant jeg ut at rundt seks andre ikke skulle komme i det hele tatt, sier Hughes.»

    http://www.dagbladet.no/2016/03/11/kultur/eagles_death_metal/bataclan/paris/43481577/

  • 12. mars 2016 at 23:28
    Permalink

    Takk for den kommentaren, Knut. Flott!

    Veterans Today har publisert en sak om dette stoffet også. Fra i dag:

    http://www.veteranstoday.com/2016/03/12/bataclan/

    Bataclan security under scrutiny: the “recruiter” is related to Israel

    INFO PANAMZA. Fingered by the singer and the sound engineer of the Eagles of death metal, the Bataclan security services were recruited by an agent of the Tel Aviv regime.

    Jeg har sluntret unna denne saken i det siste, for det tærer mer på enn en skulle tro å peke på fakta etter fakta som peker i retning israelske sionister. En blir litt lei, men det er kanskje tid til å bite tennene sammen og sette igang igjen? Noe av det viktigste vi bør huske framover er David Cameron (jøde) og hans trussel om at det skal bli straffbart å kritisere myndighetenes versjoner av hva som har skjedd ved de forskjellige falske flagg-aksjonene, og i særdeleshet hvis man drister seg til å peke på jøder som bakmenn. Det er fæle folk dette her, og en blir mer enn litt bedrøvet over å tenke på at de slipper unna gang etter gang.

  • 7. april 2017 at 21:29
    Permalink

    Polismyndigheten, Försvarsmakten och Säkerhetspolisen övade terroristbekämpning
    2017-04-06
    Polismyndigheten, Försvarsmakten och Säkerhetspolisen har under två dagar genomfört en gemensam övning. Syftet var att öva samverkan mellan myndigheterna vid ett terroristattentat i Sverige.
    Det handlar om en mindre övning som sker varje år. Målet är att öka Polismyndighetens, Försvarsmaktens och Säkerhetspolisens förmåga till samverkan vid hanteringen av ett terroristattentat. Bakgrunden är den lag från 2006 som, efter medgivande av regeringen, gör det möjligt för Polisen att få stöd från Försvarsmaktens vid terroristbekämpning.

    Övningen, som pågick den 5 och 6 april, hade såväl teoretiska som prövande inslag.

    http://www.sakerhetspolisen.se/ovrigt/pressrum/aktuellt/aktuellt/2017-04-06-polismyndigheten-forsvarsmakten-och-sakerhetspolisen-ovade-terroristbekampning.html

  • 7. april 2017 at 22:07
    Permalink

    Takk for den, Knut. Skal få laget en sak om denne og London-terroren i morgen. Det som skjer nå er rett og slett en stadig oppfølgning av det som begynte 11. september 2001, og deres ønske om å lage det stor-israelske riket med full støtte fra USA, Norge, Storbritannia osv. De produserer «terror» for å rette søkelyset vekk fra egne krigsforbrytelser og egne forbrytelser mot menneskeheten. Falske flagg-operasjoner og gjentatte «gassangrep» mot sivile i Syria er deres våpen. Jeg skulle så veldig gjerne ønske at de ble stilt til ansvar for forbrytelsene før de rekker dø av naturlige årsaker.

  • 24. april 2017 at 23:19
    Permalink

    The Independent beskriver hvorledes den dræbte politimand i Paris også deltog i politiets indsats på koncertstedet Bataclan.

    Kanskje han var nok en fransk politimann det var beleilig å kvitte seg med?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Optionally add an image (JPEG only)

%d bloggere liker dette: