Falsk flagg-operasjon i Belgia? Var de påståtte terroristene allerede arrestert?

Det er så mye som ikke stemmer angående den offentlige versjonen av det som skjedde på flyplassen og på undergrunnsstasjonen i Brussel at det er vanskelig å vite hvor en skal begynne. Derfor er det kanskje like greit å begynne med et brødrepar som ble arrestert for terror ei uke før de på magisk vis sprengte seg selv i lufta i Brussel.

Lars la ut en link til ei Facebook-side i en kommentar under Overveldet av ondskapen:

https://www.facebook.com/hashtag/rampoefening?hc_location=ufi

Facebook-kommentaren henviser til to artikler i henholdsvis The Independent og Center for Security Policy. Slike artikler har det med å forsvinne som dugg for sol, og jeg sjekket at de begge var lagret hos archive.org, før jeg lagret begge sidene, og tok fotokopi av innholdet. Legger derfor ut link til både originalartiklene og de lagrede versjonene:

http://www.independent.co.uk/news/world/europe/brussels-attacks-what-happened-everything-we-know-on-wednesday-a6947346.html
https://web.archive.org/web/20160323092104/http://www.independent.co.uk/news/world/europe/brussels-attacks-what-happened-everything-we-know-on-wednesday-a6947346.html
http://www.centerforsecuritypolicy.org/2016/03/16/shootout-turns-brussels-suburb-into-warzone/
https://web.archive.org/web/20160317073100/http://www.centerforsecuritypolicy.org/2016/03/16/shootout-turns-brussels-suburb-into-warzone/

Før vi går videre lar jeg Wikipedia fortelle om Center for Security Policy:

https://en.wikipedia.org/wiki/Center_for_Security_Policy

The Center for Security Policy (CSP) is a Washington, D.C.-based national security think tank that has been widely accused of engaging in conspiracy theorizing by a range of individuals, media outlets and organizations. Its activities are focused on exposing and researching perceived jihadist threats to the United States. The Center has been described as «not very highly respected» by BBC News and «disreputable» by Salon. It has faced strong criticism from people across the political spectrum, but has also had its reports cited by political figures such as Donald Trump and Michele Bachmann.

On March 16, 2016, Republican presidential candidate Ted Cruz announced he would appoint Frank Gaffney, founder of the Center for Security Policy, to be his National Security Adviser. Cruz announced his foreign policy team would also include three other employees of Gaffney’s think tank: Fred Fleitz, Clare Lopez, and Jim Hanson.

The Southern Poverty Law Center designated the CSP as a hate group in 2016.

Først til stykket i The Independent:

Independent 1
Independent 2
Independent 3
Independent 4

Vi ser her at de to selvmordsbomberne i Brussel var de to brødrene Khalid og Ibrahim/Brahim el-Bakraoui. Dette skjedde den såkalte terror-dagen den 22. mars 2016. Det oppsiktsvekkende med dette er at de to brødrene allerede var skutt/arrestert i forbindelse med belgiske antiterror-styrkers presse-tilrettelagte aksjoner ei uke tidligere, den 15. mars 2016. Her fra The Center for Security Policy:

Center for Security Policy 1
Center for Security Policy 2
Center for Security Policy 3

Snakk om utenomjordiske krefter. De befinner seg flere steder samtidig.

35 thoughts on “Falsk flagg-operasjon i Belgia? Var de påståtte terroristene allerede arrestert?

  • 28. mars 2016 at 22:23
    Permalink

    Det virker som om de som står bak dette driver og leker en satanistisk lek, og morer seg med å gi tilsynelatende forvirrende informasjon til allmenheten, f.eks. det enkle faktum at de påståtte terroristene var arrestert en uke tidligere, og at logoen til flyplassen i Brussel var tegnet i blod på gulvet i teatret i Paris.

    Hensikten må være å signalisere «vi har kontroll, motstand nytteløst». Mon det. Det er ikke de som MSM peker ut som står bak.

  • 28. mars 2016 at 23:08
    Permalink

    Hensikten må være å signalisere «vi har kontroll, motstand nytteløst».

    Det er korrekt, og de har holdt på slik svært lenge. De er stolte over å etterlate seg bumerkene sine.

  • 30. mars 2016 at 21:59
    Permalink

    Her er en som tror at Israel står bak med en nøktern forklaring på hvorfor han tror det:

    Den videoen er viktig, og et godt funn, Stargazer. Takk!

    Published on Mar 29, 2016

    The security for the Brussels airport was run by the same Israeli company (based in Holland) that ran the 9/11 security at all involved airports, and that for the «underwear bomber» among other recent false flag attacks.
    The person verifying that «ISIS claimed responsibility» for the Brussels attack is none other than Rita Katz- an Israeli, who provides «proof» that most recent False Flag attacks have been claimed by ISIS, or Al Qaeda or whoever. Her «proof» comes from Twitter accounts, and «ISIS websites» which are often linked back to Saudi Arabia, and the UK.
    The iconic television images of people running away from the Airport terminal are also apparently owned by Israelis i24 television station.
    Zionist Olav’ Thon’s employees were seen surround the alleged victims outside the metro station- the same man who had his empty buildings blow up during the Oslo Attack (buildings he was denied a demolition permit for on historic grounds).
    The agenda of this attack only goes to help create a state of «Greater Israel», as 4 days after this False Flag, like clockwork, Belgium sent warplanes to go and bomb «ISIS» in Syria and pledge more military assistance.
    Is it any «coincidence» ISIS never attacks Israeli soil?
    When you start to add all these things up, and because these themes keep re-occurring, one can only deduct that Israeli forces are behind these False Flags and Hoaxes as well as ISIS, with the agenda of destabilizing competing nation-states near Israel and in the region, as well as the ultimate goal of the creation of a state of «Greater Israel».

  • 30. mars 2016 at 23:24
    Permalink

    Er det noe hold i det som blir sagt angående Olav Thon? Var Olav Thon’s ansatte i Belgia «Thon’s employees were seen surround the alleged victims outside the metro station»)??? Hadde Olav Thon noen interesser 22. Juli?

  • 30. mars 2016 at 23:30
    Permalink

    Amatør1, jeg husker å ha lest at han eide en bygning eller to som ble skadet av eksplosjonen, og at de var verneverdige. Har imidlertid ikke undersøkt denne saken, og fram til noen har undersøkt dette grundig, får vi ta akkurat dette med ei klype salt. Det jeg imidlertid husker fra 80-tallet er hvordan Olav Thon flere ganger søkte om å få rive verneverdige bygårder og hus i Oslo som han eide, og at han hele tiden fikk avslag. De husene og bygårdene brant én etter én, og to av gangene sto jeg på toppen av Postgiro-bygget og så på brannene.

    Om Thon er sionist vet jeg ikke noe som helst om.

  • 30. mars 2016 at 23:49
    Permalink

    Joda, Olav Thon er sionist på sin hals.

    http://www.vl.no/2.615/israel-vennen-thon-1.63639

    Israel-vennen Thon

    Millardæren Olav Thon er en ivrige Israel-venn. Siden midten av 80-tallet har han vært medlem i organisasjonen Med Israel For Fred (MIFF).

    Det skriver Dagen Magazinet. I anledning MIFFs markering av Israels 60-års dag har Thon vært med å finansiere en jubileumsbok. Daglig leder Conrad Myrland forteller til den kristne dagsavisen at Thon har vært medlem i organisasjonen fra midten av 1980-tallet og årlig betalt sin medlemskontigent.

    Det har også dryppet en og annen gave til MIFF fra Thon tidligere, men vi har aldri bedt ham om mer støtte enn andre medlemmer i MIFF, sier Myrland, som selvsagt er glad for støtten.

  • 31. mars 2016 at 00:00
    Permalink

    Angående Olav Thons bombeskadde eiendom så tror jeg det var Storgata 27. Gikk noen ubekreftede rykter om at bygningen ble mer og mer skadd ettersom dagene gikk etter eksplosjonen.

    http://www.nenyheter.no/33338

    Krangler nok en gang

    Byantikvaren i Oslo og Olav Thon er nok en gang i tottene på hverandre.

    I fjor høst var det en åpen krangel mellom Olav Thon og byantikvar Marte Boro i Oslo. Den krangelen begynte med at Thon i NæringsEiendoms jubileumsutgave gikk til hardt angrep på Byantikvaren.

    – De lager et helvete for dem som skal skape næringsvirksomhet i det etablerte Oslo sentrum eller i sentrum av andre norske byer. De har fullstendig mistet gangsynet og anser ethvert bygg over en viss alder som et klenodium som ikke må røres. Jeg har full forståelse for at vi skal bevare bygninger, og vi har til og med bedt Riksantikvaren frede ett av byggene våre. Men jeg har ingen respekt for at de mest falleferdige rønnene skal bevares, blåste Thon ut i intervjuet.

    – Han er en av de dårligste tiltakshaverne til å ta vare på gamle hus. Thon klager stadig over offentlige forvaltningsorganer som Byantikvaren, men jeg mener vi behandler ham godt. Thon er den vanskeligste av de store eiendomsaktørene vi har med å gjøre, og han har kommet med flere løgnaktige historier om oss og gjentatt gamle usannheter gang på gang, med feil bruk av fakta, kvitterte Marte Boro hardt tilbake.

    Denne gangen står krangelen om Storgata 27, som Olav Thon Gruppen vil rive. Aftenpostens aftenutgave skriver tirsdag at murgården fra 1837 har setningsskader som i lengre tid har vært støttet opp av et stillas. Men avdelingsleder Morten Stige hos Byantikvaren mener skadene viste seg mindre enn antatt.

  • 31. mars 2016 at 00:12
    Permalink

    Jeg har ikke mulighet til å grave i dette stoffet nå, så føler noen seg fristet er det bare å sette igang. Jeg kan derfor heller ikke gå god for innholdet i videoen og teksten under, men det er nok påstander der til at det skal kunne være mulig å falsifisere eller delvis bekrefte dem.

    Published on Mar 23, 2016

    Storgata 27: The Missing Link Stopping Development:


    The above video was an expose I made regarding Olav Thon’s apparent real-estate centric involvement in the Oslo Attacks- and low and behold, right next to the metro station that we allegedly see explode, Thon Group members are standing around, and are even hovering over «injured people» instead of medical professionals.
    Olav Thon also had a strange movie promo apparently commissioned in anticipation of people looking into his potential involvement in False Flag events, that film (which was never made) was supposed to be called Thonstruck.. The preview was a very high production value job, apparently attempting to make «conspiracy theorists» look like they were attacking Thon before the Oslo Attacks, in which his buildings were blown up. This appears to have been an anticipatory move on his part.
    Thon wanted to destroy the buildings that got blown up during the Oslo Attack, but was denied by the City of Oslo for historical reasons. When looking into the stores that were in his buildings- it turns out most were fake, and many of the buildings were just empty, and were emptied out before the Oslo Attacks.
    Fast forward to Belgium- Thon Group employees are standing around over the «injured» and Olav Thon’s hotel takes up almost the entire adjacent block.
    Sorry, but I called this guy out 4 years ago for his connections in the explosions that took place in Oslo,, and it just so happens that again, his property is adjacent to an explosion, and his employees are standing around over the «injured» coincidence? I personally do not think so.
    I also don’t think it’s a «coincidence» that a strange youtube account uploaded «Thonstruck» shortly before buildings he wanted to have demolished (but was denied) were blown up in Oslo during the last attack.

  • 31. mars 2016 at 00:27
    Permalink

    Skulle jeg tippe så kom ikke disse Brussel hendelsene overraskende på «Olav Thon», like lite som 227 gjorde det.
    http://www.usatoday.com/story/news/world/2016/03/27/hotel-staff-jumps-into-action-after-brussels-subway-attack/82327160/
    https://www.google.no/search?q=thon+hotel+brussel&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=Wk38VrnhBIuVsgGW87LwDg#q=thon+hotel+brussel&tbm=nws

    | RKV KVU B01-3 | Nærliggende områder
    Alle møter er avholdt for å fremskaffe og supplere
    opplysninger om bruk, status og mulige planer for
    den enkelte eiendom. Møtene er samtidig avholdt for
    å diskutere konsekvenser for den enkelte grunneier,
    næringsdrivende og sentrale bruker knyttet til
    lokaliseringen i og ved regjeringskvartalet både før og
    etter 22. Juli, og evt. tiltak i forhold til framtidig utvikling
    av området.
    Alle grunneiere uttrykker ønsker om et positivt
    samarbeidsklima med staten og understreker
    nødvendigheten av åpenhet i den videre prosessen.
    For den enkelte grunneier kan opplyses:
    • Olav Thon eier store deler av kvartal 6, og har
    planer om å utvikle kvartalet for nye næringsformål,
    og har vært i dialog både med Byantikvar og Plan-
    og bygningsetaten om dette.
    https://www.regjeringen.no/globalassets/upload/fad/vedlegg/bst/naerliggende_omraader.pdf#page=16&zoom=auto,-123,4
    ..om Olav Thon er sionist er uvisst, men at mange av hans parallelle identiteter er og var det, er sikkert..

  • 31. mars 2016 at 00:31
    Permalink

    Takk 2Q11. Det er bemerkelsesverdig hvor mye jeg ikke har visst fram til nå, til tross for at jeg må ha lest og studert tilsvarende antall bøker i Nasjonalbiblioteket. Bra vi alle har noe å gå på, for da slipper vi størkne.

  • 31. mars 2016 at 21:09
    Permalink

    Har aldri stolt på Thon, men greit å få det svart på hvitt hvor han føler familietilhørighet.

    Thon står nok også på go’fot med Lucky Larry som håvet inn milliarder på den beleilige «terroren» som rammet Thy Empire 9/11. Thon er jo også blitt kjent som «gutten med fyrstikkene» på folkemunne, …og det er vel noe i de ryktene som går om fyren om hvordan han bygde seg opp sin rikdom.

  • 31. mars 2016 at 22:45
    Permalink

    Veldig «interessant», det visste jeg ikke.

  • 3. april 2016 at 19:00
    Permalink

    For noen av oss nye opplysninger om Olav Thon er viktige og nesten avgjørende i forhold til å avsløre toppene i dette gale spillet. Han ble satt under søkelys tidlig etter 227 hendelsene av spesielt mannen bak nye videoer angående angrepene i Brussel. Olav Thon seiler opp som en av de store i terror sammenheng, i følge denne mannen, noe jeg er enig i og som jeg antyder til slutt i denne komentaren.
    På følgende side finner dere nevnte video (Brussels Belgium False Flag – Metro Explosion – Olav Thon ) hvor psyop –filmen
    ”thonstruck” også er med. Først et beskrivende sitat fra siden:
    (Jay Dyer, Contributor
    Waking Times)
    -Once again the ritual enactment of terror theatre has proven useful to the western establishment, with Europe once more the focus of a new round of psychological warfare – the mental attack that is “terror” (I am refraining from talking about actual deaths, since we will see no bodies or evidence of said deaths). What is actually dead is Europe, precisely because it long ago capitulated to the degenerate machinations of monied elites that long ago sought to replace the remnants and vestiges of traditional culture with masonic atheism, secularism and the Babel of the EU (conceived and drawn up long ago at Bilderberg through the Kalergi Plan).
    Spiritually dead and rotting from a loss of tradition, it is no surprise the now toxic anti-culture of Europe has being co-opted by the Anglo-American system (through NATO and other globalist entities) to function as a means to both break down both Islam and the vestiges of Christianity through multi-cult clash, migrant movement and relocation, a warfare strategy. A great way to do this is mixing cultures and stoking the fire with synthetic terror.
    http://www.wakingtimes.com/2016/03/28/media-fakery-nuerology-coincidence-brussels-terror-theatre/

    Olav Thon leker med oss. Den leken nekter jeg å være med på. Han er Israel-venn, kabbalist og bestemmer selv hva inntekter og skatt skal være:
    google.no/?client=firefox-a&rls=org.mozilla:nb-NO:official&gws_rd=ssl#q=olav+thon+888
    facebook.com/evolvefestival/posts/10152703600872011:0
    Her er to skuespillere samme person. Hvem ”x” er, kommer jeg tilbake til (på egen blogg?).
    Thonvsx.jpg
    http://postimg.org/image/8ezsd3py1/

  • 3. april 2016 at 19:27
    Permalink

    For ordens skyld har Jostemikk tidligere omtalt og linket til video ” Brussels Belgium False Flag – Metro Explosion – Olav Thon” rett over her i kommentarfeltet. En ny forsinket ”påskenøtt” som kan hinte om hvilke kjeltringer vi snakker om:
    http://postimg.org/image/jzb1ix85v/

  • 3. april 2016 at 23:49
    Permalink

    Hun skulle vel ikke ha en niese?

  • 8. april 2016 at 00:07
    Permalink

    En eller flere nieser, stemmer nok det hetda. Ikke helt ukjente her på bloggen. Kompliserte og ukjente familieforhold gjør at jeg må ta forbehold (se link under). Litt mer kryptisk: stikkord er en (grand)mothergoddess, en enhjørning begge blonde, men en som har farge som en kronet skuespiller-far. Redd for det!
    Tilbake til de to Quizene, flere holdepunkter, hold pusten:
    http://postimg.org/image/5wdydvv1v/

  • 8. april 2016 at 01:29
    Permalink

    Undrer om kongefamilien er på planlagt og redigert retrett, som så mange andre signaler og tegn i tiden. Noe er i gjære med store krefter i sving rett foran øyene på oss, vi fores med ukritisk illusjoner, flesteparten svelger det rått, hva er virkeligheten bak alle løgnene? hva motiverer deres bedrag?

  • 8. april 2016 at 08:56
    Permalink

    hva motiverer deres bedrag?

    Hitler kalte det vel for det tredje riket. Bolsjevikene kalte det verdensrevolusjon. Samtidig planla sionistene å styre det hele fra landet de i 2500 år hadde levd i ufrivillig eksil fra. Motivet? Ren religiøs rasisme.

  • 8. april 2016 at 11:39
    Permalink

    Jeg oppfatter ikke de som ligger bak og trekke i tråder som religiøse i det hele tatt –
    de er bare – ja jeg vet ikke hva – grr
    De bruker kanskje religion for å skjule seg bak, men det er i tilfellet deres helt egen utgave.

  • 8. april 2016 at 11:54
    Permalink

    Du har aldeles rett, hetda, men mainstream tolking av hatet og overgrepene kalles utgangspunktet for de Abrahamittiske religionene. De kaller seg selv for overmennesker. En overlegen rase. Guds utvalgte folk. Slaget har pågått i årtusener, og står mellom hat og barmhjertighet. Haterne krever øye for øye, tann for tann. De barmhjertige vender det annet kinn til. Det dreier seg om en grotesk menneskelig tolking av de i utgangspunktet mindre trivelige tekstene i GT. En kan vel si at slaget var tapt (for oss) da de fikk lurt inn som fakta at Jesus var jøde. En grov historisk forfalskning de måtte gjennomføre for å få støttespillere fra kirken til å stjele et landområde i Midtøsten. Et landområde ment som hovedsete i Det tredje riket.

    Så ja, de skjuler seg bak religionen, og det er deres helt egen og forvrengte utgave. Grr er en like god beskrivelse av følelsene dette vekker som noe annet.

  • 8. april 2016 at 13:36
    Permalink

    Ja, dette med religion og overbevisning er etter mitt skjønn i så fall dyrking av penger/kapitalisme som maktfaktor og virkemiddel for å nå målet, selvsagt kamuflert av religioner. Man kan si noe som; identifiser et breakeven punkt; nødvendig teknologisk utvikling vs. THC (total human control) = kontrollert avbefolkning/depopulation

    «To focus on the exploitative and destructive logic of the very idea of money might finally help us envisage the end of capitalism. Envisaging an end to capitalism is no doubt preferable to imagining the end of the world, even if it is more difficult. … Given the widespread consensus and voluminous deliberations on the sociopolitical and ecological ills of an abstract system referred to as “capitalism”, my main point is that money is the elephant in the room. … Whether our priority is to avoid global financial crises, increasingly obscene inequalities, or catastrophic climate change, we shall have to fundamentally redesign the operation of money.»

    Hentet: http://entitleblog.org/2016/04/07/post-capitalist-ecologies-energy-money-and-value-in-the-anthropocene/

  • 9. april 2016 at 13:36
    Permalink

    Her har dere den egentlige terrortrusselen, formulert av «Forfatter og medlem i Arbeiderpartiet »
    Henrik Hovland ( http://www.nrk.no/ytring/solbergs-usikre-sikkerhetspolitikk-1.12891706 ):

    «Terrortrusselen. Det er bare et tidsspørsmål før det skjer et nytt terrorangrep på norsk jord. – Henrik Hovland»

    Dette er åpenbart en trusel, spørsmålet er bare hvem som truer hvem. Hovland ser ut til å sitte med opplysninger som gir ham grunn til å snakke om at «det er bare et tidsspørsmål». Slik fungerer terroren.

    «Det kan bli enormt mye verre enn angrepet 22. juli 2011 – Henrik Hovland»

    Basert på hvilke opplysninger, Hovland? Hva er det du vet som gir deg grunn til å gå offentlig ut med slike trusler?

    «Neste gang risikerer vi at angrepet ikke blir begått av en enslig galning som tror han kan lære å skyte ved å spille dataspill. – Henrik Hovland»

    Med andre ord peker Hovland at Breivik umulig kunne ha lært ved å spille dataspill slik det ble hevdet, det må ha vært noen andre innvolvert. Hvem da, Hovland?

  • 9. april 2016 at 13:55
    Permalink

    En riktig og viktig betraktning, Amatør1. Jeg antar at Henrik Hovland har dannet grunnlaget for denne kunnskapen og forståelsen av virkeligheten gjennom sine oppdrag i Fremmedlegionen og senere for FN. Det er imidlertid en annen ting som er av uhyre interesse når det gjelder Hovland, og dette er direkte relatert til 22. juli 2011-terroren og Johan Christian Tandberg. Her fra Aftenposten 31. januar 2011 i forbindelse med nedleggelsen av HV-016:

    http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/HV-sjef-frifinnes-for-sikkerhetsbrudd-5108942.html

    Etter at Nasjonal sikkerhetsmyndighet og Forsvarets sikkerhetsavdeling har vært inne i bildet er landets eneste kvinnelige general frikjent for anklager om sikkerhetsbrudd.

    Det var generaladvokat Arne Willy Dahl som tre uker siden ba forsvarssjef Harald Sunde om å etterforske HV-sjef og generalmajor Kristin Lund. Bakgrunnen var en radiodebatt mellom Lund og forsvarskommentator Henrik Hovland, i NRK Dagsnytt 18 den 24. november. Debatten handlet om Heimevernets mye omtalte eliteavdeling HV–016.

    Hovland hadde i flere medier, også Aftenposten, gått sterkt imot nedleggelsen av HV-016. Mens Lund frontet nedleggelsen av avdelingen, på vegne av Forsvaret.

    Under debatten konfronterte Lund Hovland med at han selv hadde tilknytning til avdelingen, noe som ikke var offentlig kjent.

    Vi begynner å nærme oss den virkelige makten bak makten.

  • 9. april 2016 at 13:55
    Permalink

    Av en eller annen grunn dukker forfatter Henrik Hovlands navn opp på sider som handler om den franske fremmedlegionen
    http://www.foreignlegion.n.nu/utland2
    http://milforum.net/showthread.php/53251-Milit%C3%A6re-bokanbefalinger

    http://vgd.no/kultur-og-fritid/litteratur/tema/748011/tittel/gode-krigsboeker/innlegg/9403489/#9403489
    «06.01.05 21:57
    Hovland er en forfatter som i tillegg til å ha vært i fremmedlegion har dekket flere kriger som krigsreporter, ute i felten.»

    Med andre ord hevdes det at Hovland er leiesoldat.

  • 9. april 2016 at 14:09
    Permalink

    Med andre ord hevdes det at Hovland er leiesoldat.

    Jepp. Leiesoldat og i den tidligere spesialstyrken til Heimevernet, den i 2010/11 akutt nedlagte 016-avdelingen.

  • 9. april 2016 at 14:14
    Permalink

    Ok, en slags oppsummering av status. Vi har å gjøre med en tidligere leisoldat i den franske fremmedlegionen, medlem i Arbeiderpartiet, som hevder at Breivik ikke kan ha gjort det han ble dømt for, samtidig som leiesoldaten bruker sin kunnskap til å true norske politikere med anslag «enormt mye verre enn angrepet 22. juli 2011». Disse truslene framsettes via det lisensinansierte NrK, det er ulovlig å ikke bidra til å finansiere dette.

  • 9. april 2016 at 14:18
    Permalink

    det er ulovlig å ikke bidra til å finansiere dette.

    Ja. Ingen skal si at de ikke har ordnet det greit for seg selv.

  • 9. april 2016 at 15:25
    Permalink

    29. September 2010 skrev Hovland i Dagbladet
    http://www.dagbladet.no/2010/09/28/nyheter/krig/afghanistan/utenriks/isaf/13597879/

    «HV-016/Heimevernets spesialavdeling er den avdelingen i Heimevernet med størst militær verdi og mye erfarne folk med variert sivil og militær bakgrunn. Avdelingen har som du skriver vært en rekrutteringsbrønn for internasjonale operasjoner i mange år, og Forsvaret mangler folk å sende ut. «

    Min uthevning. Han gjentar motstanden mot nedleggelse av heimevernets spesialavdeling lengre ned på siden. Det virker å være et viktig poeng for ham.

  • 9. april 2016 at 17:32
    Permalink

    Han gjentar motstanden mot nedleggelse av heimevernets spesialavdeling lengre ned på siden. Det virker å være et viktig poeng for ham.

    Forsvarsledelsen og forsvarspolitikerne ble umiddelbart utpekt som en fiende mot Norges sikkerhet. Spørsmålet må jo stilles om det passet bra å gjennomføre en handling som minnet hele landet om hvor sårt savnet denne første-bastionen mot terror og fiendtlige handlinger var? Et poeng som vil være av uhyre verdi å få greie på er årsaken til forsvarsledelsens hastenedleggelse av 016. Noe må jo ha skjedd, og avgjørelsen høstet utvilsomt indre strid. Det er også viktig å se i sammenheng en mulig kobling til de klandestine kreftene i vårt land som er forbundet med Stay Behind. Her er mengder av graderte opplysninger, men de er ikke graderte for alle, hvilket vil si at noen faktisk vet.

  • 9. april 2016 at 21:32
    Permalink

    Spørsmålet må jo stilles om det passet bra å gjennomføre en handling som minnet hele landet om hvor sårt savnet denne første-bastionen mot terror og fiendtlige handlinger var?

    Det vi bør legge merke til i denne situasjonen er de truslene som framkommer via NrK idag. Det er ikke lenge siden jeg funderte på om det ligger an til nye provokasjoner snart, og så leser vi dette.

  • 9. april 2016 at 22:09
    Permalink

    Vi får ikke gjort annet enn å ta imot det som måtte komme. De truet med faren for at en kassebil med sprengstoff kunne ødelegge høyblokka allerede i 2006:

    http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/09/13/476649.html

    Den neste linken går til en tidligere sak jeg skrev, og her får man det også uttalt på et opptak fra Dagsrevyen takket være Ole Dammegård:

    http://www.jostemikk.com/aldri-mer/

    De traff utrolig nok 100 % med sine dramatiske spådommer den gang, så hvem vet? Kanskje det går troll i ord nok en gang?

  • 29. april 2016 at 23:21
    Permalink

    Interessant ordveksling om Hovland og hans (ad)varsel (innsidekunnskap (uten spørsmålstegn)) om kommende terror i Norge. Budskapet hans nådde også ut i eteren, jeg hørte et innslag på NRK P2. Innhold var gjentakelser i store trekk av det som Amatør1 linket til over her:

    Her har dere den egentlige terrortrusselen, formulert av «Forfatter og medlem i Arbeiderpartiet »
    Henrik Hovland (http:// http://www.nrk.no/ytring/solbergs-usikre-sikkerhetspolitikk-1.12891706 ):
    «Terrortrusselen. Det er bare et tidsspørsmål før det skjer et nytt terrorangrep på norsk jord. – Henrik Hovland»

    I min erfaringsverden føres jeg fra Henrik Hovland til Jens, Olav og Jacob.
    Jeg sjekker ut hvem som ser ut til å stå Henrik Hovland nærmest (min normale prosedyre).
    Jeg kommer fram til:
    ” Mirakuløst samarbeid”
    ”Hovland og Kove har gjort det igjen.”
    https:// lesesirkler.wordpress.com/2011/08/05/anmeldelse-av-henrik-hovlandtorill-kove-i-drammens-tidende/
    http:// startsidenkart.gulesider.no/?q=Capralhaugen%2067%201358%20Jar
    Min erfaringsverden kobler Willoch familiært med Schulerud, Schulerud med Jens Stoltenberg, og fortsettelse derfra og Quissvar finnes her 2), etter denne: 1)
    prinsjensjanus.jpg
    http://postimg.org/image/v8m36h4cx/

    2) https://royalrealityblog.wordpress.com/2016/04/15/sthonrothschildtenberg/

    -priser til prinser og prinsesser, konger og dronninger bevilger de seg selv hele tiden, hollywoodsionistene med roller blant oss i vårt dagligliv og i det glamorøse
    hovlandhenrikahrs.jpg
    http://postimg.org/image/gs6c69nm9/
    -og det stopper ikke der, tvert i mot

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Optionally add an image (JPEG only)

%d bloggere liker dette: