Nok et år har gått og Jens Stoltenberg er fornøyd med resultatet av 22. juli-terroren

Det blir ingen spesiell sak i anledning dagen, men litt presser seg fram etter at jeg lest et intervju med Jens Stoltenberg om hvor perfekt vi nordmenn taklet 22. juli-terroren. Vi taklet den nemlig nøyaktig slik Jens Stoltenberg og hans medskyldige i råtten politikk og krig håpte vi skulle takle den.

Det blir heldigvis flere og flere som ser likheten mellom NWO-maktmisbrukernes våte drømmer og George Orwells bok 1984. Stadig flere ser også det åpenbare, at makten har sett på Orwells bok som ei lærebok, ikke en advarsel. Her er litt fra dagens 22. juli-artikkel i NRK, og deres intervju av Jens Stoltenberg med mine kommentarer mellom:

https://www.nrk.no/norge/xl/stoltenberg-om-22.-juli_-_-det-var-som-en-demning-som-brast-1.13597241

Møtte hatet med samhold

Rosetog, åpenhet og demokrati var slik Norge svarte på terroren 22. juli. Folk strømmet til gatene, og møtte hatet med samhold.

– Norge svarte veldig riktig. I stedet for å gå ut i gatene og rope om hevn og hat, så møtte vi hatet med kjærlighet. Det er ikke bare ord, det er noe som handler om holdninger, verdier og hva slags mennesker vi er.

At nordmenn gikk ut i gatene og strødde om seg med bolsjevikenes roser som symbol, og oppførte seg som en avart av barn av regnbuen dokumenterer bare at vi er en nasjon med en fullstendig pasifisert og hjernevasket befolkning. Nøyaktig en slik saueflokk som de med makt har ønsket å skape.

At Norge møtte terroren på denne måten mener Stoltenberg er svært viktig for hva slags land vi er, og hva vi hegner om, og han trekker frem hvordan hele nasjonen viste omsorg for dem som ble rammet.

– Terror handler om å skremme oss til å svikte demokratiet og lukke oss inne. Det beste svaret på det er å stå opp for åpenheten og demokratiet. Og det fine med Norge, er at det mener jeg Norge har gjort.

Dette er beviselig feil. Terror handler om å skremme folk til å stole på demokratiet og å tro på en åpenhet som ikke finnes. Terror dreier seg om å få folk til å lystre, og lystre blindt.

– Det gjorde vi 22. juli, det gjorde vi dagen etterpå med rosetogene, og det mener jeg vi har gjort i alle månedene og årene etterpå, og det er veldig fint å se.

At Jens Stoltenberg, krigslederen og falsk flagg-framelskeren sier noe slikt er så motbydelig som noe kan være. Han er en av verdens fremste talsmenn for en pasifisert befolkning der lederne kan drepe så mange millioner de vil. De kaller det bare fredsbevarende operasjoner, og dermed har de alibi til å sprenge alt og alle i fillebiter. Dette med «fredsbevarende operasjoner» er forøvrig også som snytt ut av Orwells bok. Der heter det nytale. Svart er hvitt, sant er usant og godt er vondt.

5 2 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

32 Comments
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
hetda
hetda
22. juli 2017 23:05

«– Norge svarte veldig riktig. I stedet for å gå ut i gatene og rope om hevn og hat, så møtte vi hatet med kjærlighet. Det er ikke bare ord, det er noe som handler om holdninger, verdier og hva slags mennesker vi er.»

Det var vel ikke andre enn ABB som det var grunn til å hate den dagen? Møtte de ham med kjærlighet?

Eller er det et annet hat de snakker om, og hvordan gjorde de det egentlig da de møtte hatet med kjærlighet?

Stargazer
Stargazer
23. juli 2017 05:13

Du, hetda, spør så bra. «Eller er det et annet hat de snakker om» Det er nok ingen som kan svare på dette. Jeg leser protokollene. https://jostemikk.com/ZIONS_L%C3%86RDE_ELDSTES_PROTOKOLLER.pdf. De sier så mye. De sier nok, mer enn nok. Hvordan få andre til å vurdere dem, se på dem? De var tema for 30-40 år siden også. Husk det. Jeg har utfordret min mor (over 70 år gammel ) om Auschwitz. Det finnes ingen sjanse, det er fullstendig blokkert. DØDT. Det som ble presentert av media skjedde. Det var det som skjedde. Om det var 1,1 mill eller 200 000 (etter en gjennomgang av fakta) som døde av en eller annen grunn så var det like grusomt, og av samme årsak, og Nazi som gjorde det. Kvinner og barn ble gasset, uansett! Henvisning til fakta/forskning om kapasitet og utførelse er ikke interessant. DET VAR DET SOM SKJEDDE. HØRER DU! FUCK IT!!! Jeg tror ikke det går an jeg, Jostemikk. det du prøver på, Men fortsett; AS YOU WERE; Carry on, for helvete!

Knut Berg
Knut Berg
23. juli 2017 22:39

Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god.

Jean Rostand, Thoughts of a Biologist (1939)

Knut Berg
Knut Berg
25. juli 2017 20:18

Et aldri så lite klapp på skulderen fra en virtue-signalling-pk-jypling med andre ord. Nei slikt skal man ikke skimse av. Nok en velfortjent medalje å henge på veggen det der Jostemikk;)

Amatør_1
26. juli 2017 21:01

Da jeg fulgte lenka for å se hva dette dreide seg om, fant jeg ikke noe som helst. Ikke bare var lenka til Jostemikk-bloggen sletta, men hele innlegget. Jeg fant spor etter det i et sitat i en overspydig kommentar fra et av de verste nett-trollene i Norge, og mer finnes ikke.
http://vgd.no/samfunn/terrorangrepet-22-juli/tema/1840138/tittel/hvor-er-resten-av-sannheten

Hei folkens. Jeg kan supplere med at da jeg skulle poste noe på VGD idag ble jeg møtt av «Brukerkontoen din har blitt blokkert av VGDs moderatorer»

Det hevdes at jeg har spammet og ødelagt debatten, men det er ingen konkret referanse til forbrytelsen, så det er umulig å forsvare seg. Mine siste innlegg er å finne her
http://vgd.no/samfunn/politikk-internasjonal/tema/1840136/tittel/sanksjoner-mot-tyrkia/innlegg/46311140/#46311140

Så kan folk dømme selv.

Amatør_1
26. juli 2017 23:25

Det er av uhyre stor viktighet at folk begynner å lære om hva VG og andre medlemmer av rikspressen egentlig står for, og hva de har som oppgave. Det er en lang vei å gå, men alle ferder må jo begynne med det første steget, og vi er da noen som har gått noen kilometer på denne ferden de siste årene, så jeg håper vi har kommet en stykke på vei, og ikke beveger oss i sirkler.

Takk for gjennomgang, Jostemikk. Jeg kan ikke annet enn si meg helt enig angående VG og andre mediers framferd. Det er avgjørende viktig at folk skjønner at mediene ikke er talerør for folk flest, men maktens forlengede, udemokratiske arm.

I MSM handler det om å kontrollere informasjons-strømmen og forhindre at vanskelige spørsmål ser dagens lys. Ja vi er noen som har gått noen kilometer, men du har jamen gått mange, mange mil. Takk skal du ha for det, Jostemikk.

2Q11
2Q11
29. juli 2017 13:25

Takk for gjennomgang, Jostemikk. Jeg kan ikke annet enn si meg helt enig angående VG og andre mediers framferd. Det er avgjørende viktig at folk skjønner at mediene ikke er talerør for folk flest, men maktens forlengede, udemokratiske arm.

Viktig og riktig Amatør_1. Se bildemontasje nederst her.

Bedraget er så stort at nesten ingen utenfor vil forstå. Vi snakker ikke bare om identiteter som ligner, noen ganger tvert i mot, det er det som kalles skue/rollespill. Bak maskene og dårlig engelsk, er de den samme:
-Feb. 21 – It’s a public showdown between a UK financier and his one-time partners. Nat Rothschild set up coal miner Bumi with Indonesia’s politically-connected Bakrie family to bring Indonesian assets to London investors, but the partnership soured. Rothschild has been trying to get shareholder support to oust the current board. Ivor Bennett reports.
http://www.reuters.com/video/2013/02/21/rothschild-loses-billionaire-battle-for?videoId=241252669

-Time to reverse defence spending cuts, says NATO chief Jens Stoltenberg
https://www.youtube.com/watch?v=WUwR2_Q3T7A

Før seksårsmarkeringen hadde jeg bestemt meg for å granske de som stakk en lang nese lengst fram for evt å kappe av en bit…

2Q11
2Q11
30. juli 2017 23:07

Her nye insinuasjoner. VG-propaganda som sier Jens. Engelsken er blitt perfekt. Hilsen sønnen under «pseudonym» Trym, eller var det Trump? LARA Rashid er
familiær med LARA Trump?
Fra stoltjenshidt.jpg i min kommentar over til stoltrymtrump.jpg:

Amatør1
30. juli 2017 23:30

Her nye insinuasjoner.

Du verden 2Q11, du har et skarpt øye. Har nepotismen og arrogansen virkelig gått så langt?

hetda
hetda
31. juli 2017 18:39

Underlige greier du finner 2Q11.
Jeg vet det er litt på siden, men da jeg så bilder av den nye «Sir Humphrey» kom det et «oj» utbrudd her.

2Q11
2Q11
2. august 2017 21:53

Det var vel ikke andre enn ABB som det var grunn til å hate den dagen? Møtte de ham med kjærlighet?

Et veldig godt poeng!

Enig med Jostemikk der. Bra! Fortsett å bruke din skarpe og rene hjerne hetda. Det blir flere»oj».
En måte å se ting klarere på er å ta fri fra tv, konger og biskoper og andre koper og i stedet fiske litt mort, abbor, laue, flire, gjedde, sørv og brasme. Selv forsøker jeg å få vederhus, ikke vederbuk på kroken.
https://no.m.wikipedia.org/wiki/H%C3%A5vard_Vederhus
henger sammen med
«Attending the meeting were Citi’s Chief Executive Officer for Europe, Middle East & Africa James C. Cowles, ‎Partner at Caxton Associates Jeff Enslin, CEO of Lazard Ken Jacobs, President of Blackstone Hamilton E. Jones, CEO of Warburg Pincus Chip Kaye, Henry Kissinger of Kissinger Associates, Executive Board Director of BBVA Jose Manuel Gonzalez-Paramo, President of WL Ross and Co. Wilbur Ross, Representative of the Secretary-General for the Investments of the Fund Carol Boykin, chess grandmaster Magnus Carlsen and his manager Espen Agdestein, James Rothschild of the Rothschild Family.»
https://www.tccb.gov.tr/en/news/542/52400/president-erdogan-meets-with-high-level-businesspeople-in-the-us.html

Amatør1
2. august 2017 22:09

«Attending the meeting were Citi’s Chief Executive Officer for Europe, Middle East & Africa James C. Cowles, ‎Partner at Caxton Associates Jeff Enslin, CEO of Lazard Ken Jacobs, President of Blackstone Hamilton E. Jones, CEO of Warburg Pincus Chip Kaye, Henry Kissinger of Kissinger Associates, Executive Board Director of BBVA Jose Manuel Gonzalez-Paramo, President of WL Ross and Co. Wilbur Ross, Representative of the Secretary-General for the Investments of the Fund Carol Boykin, chess grandmaster Magnus Carlsen and his manager Espen Agdestein, James Rothschild of the Rothschild Family.»
https://www.tccb.gov.tr/en/news/542/52400/president-erdogan-meets-with-high-level-businesspeople-in-the-us.html

What!? Magnus Carlsen i møte med Erdogan, Kissinger og Rothschild? Det var jeg ikke klar over. Jeg kjenner jo til den rabiate Kasparov, men at Carlsen er med i et slikt møte er mildt sagt underlig. Den eneste logikken jeg finner er at den nylig avdøde Zbigniew Brzezinski (Carters ‘security adviser’ og ellers den ultimate neocon) skrev en bok om amerikansk verdensherredømme som heter «The Grand Chessboard»

http://www.takeoverworld.info/Grand_Chessboard.pdf

2Q11
2Q11
3. august 2017 00:37

What!? Magnus Carlsen i møte med Erdogan, Kissinger og Rothschild? Det var jeg ikke klar over.

Ikke alene der Amatør1. .
For det første, om noen lurer på hva dette har med Jens Stoltenberg og 22.juli å gjøre, så er svaret: alt! (min mening)
For meg er Magnus Carlsen cloning av Kong Harald, Mengele, Kasparov, Redford, Rothschild og Lahlum.
Google Magnus Carlsen modell. Og Mengele. Alt er regi, teknologi og fantasi. Er det for godt til å være sant at det er typisk norsk å være god, så er det det..
Sjakk er knight templar terr-(it)-orium punktum

-Why, the chess Grand master Magnus Carlsen and his Manager Espen Agdestein were in the front on the left with headphones, I don’t know. Maybe he is as a “Wunderkind” because of his extraordinary memory and genius of an investment adviser to the Zionists.
http://theunhivedmind.com/UHM/erdogan-meets-with-kissinger-and-rothschild/

Foran til venstre:

Onkel John
16. august 2017 00:20

jeg ville gjerne minne om at Stortinget fikk melding, om å gå i Bomberom 1-time før Breivik kom, og parkerte ved Regjæringskvartalet ! : det passer dårlig inn i allt som gikk så dårlig den dagen, og det passer veldig godt, inn med hemmelighold i 60-70 år for de som forklarte seg for 2.Juli-kommisjonen

:https://www.youtube.com/watch?v=8LhQQ4OPJEc (7/22 Én time før det smalt – HV beordret hele Stortinget til bomberomet, jf Persiske Mani Keshvari)
Servitutt

Amatoer1
16. august 2017 19:26

Hvor i filmen er det noen bekrefter at de ble beordret til bomberommet én time før eksplosjonen i regjeringskvartalet?

Onkel John, jeg har samme spørsmål som Jostemikk. Har sett videoen men finner ikke ut av det. Slik jeg oppfatter det er innslaget fra en time etter eksplosjonen i regjeringskvartalet. Hva har jeg oversett?

2Q11
2Q11
16. august 2017 21:55

https://www.nrk.no/norge/tok-over-en-time-a-sikre-stortinget-1.7743724

Både NRK og Servitutt bedriver en blanding av nyttig opplysning, tilsiktet forvirring og desinformasjon/løgn.
Begge satt med forhåndskunnskap om hva som skulle skje. NRK Iiksom seriøs, Servitutt esoterisk rufsete. I denne saken tror jeg vi må stole mest på NRK..

radiv
radiv
19. august 2017 18:49

Hei 2q11. Det er Magnus Carlsen som er på møte med erdogan ja.. Det har du faktisk helt rett i.. What det står Rotshchild under bildet.. Denne er eg helt enig. Fy F….

radiv
radiv
19. august 2017 18:55

Hehe. Leste litt lenger og der står det jo magnus carlsen. Så han er visst ikke Rothschild?!

2Q11
2Q11
20. august 2017 23:40

Så han er visst ikke Rothschild?!

Jeg mener han er det. De er en eneste stor familie, han er «kamerat» med kong Harald, Trump og Putin.
goo.gl/A5VXrV
Putin er «kamerat» med Kissinger, slik kan en fortsette:
http://www.vg.no/sport/sjakk/carlsen-spilte-mot-facebook-gr-nderen/a/10142529/
Her noen kvalifiserte gjetninger på hvordan slektskapet kan være:

2Q11
2Q11
20. august 2017 23:49
radiv
radiv
22. august 2017 00:35

2q11. Eg kan gå med på at hele kongefamilien og enkelte pengefolk i Norge er i slekt med Rothschild og at dei på den måten kødder med oss. Men trur du virkelig rike mennesker skulle gidde å spille mange forskjellige roller? Eg var på samme sporet som deg en stund og trudde kansje det kunne være noe i det. Men eg fant ut at det er for å få folk til å fremstå som idioter. og dermed ikke bli tatt særiøst på virklige hendelser og ting som man burde fokusere på.. Men eg er totalt i mot sensur og diktatur så gjerne for min del må du grave i dette. Tids sløseri for min del..

2Q11
2Q11
23. august 2017 00:47

Men trur du virkelig rike mennesker skulle gidde å spille mange forskjellige roller?

Dersom en oppegående åpen person uten sperringer ser nøye, og bruker tid på min respons (bildemontasjen) på «Stian van der Krug» burde vedkommende ha svaret:
https://www.jostemikk.com/nye-opplysninger-forer-abb-familien-enda-mer-inn-i-losje-roysa/#comment-21474
Det blir alt for omfattende å gi dette inn med teskjeer.

radiv
radiv
31. august 2017 23:52

Men trur du virkelig rike mennesker skulle gidde å spille mange forskjellige roller?

Dersom en oppegående åpen person uten sperringer ser nøye, og bruker tid på min respons (bildemontasjen) på «Stian van der Krug» burde vedkommende ha svaret:
https://www.jostemikk.com/nye-opplysninger-forer-abb-familien-enda-mer-inn-i-losje-roysa/#comment-21474
Det blir alt for omfattende å gi dette inn med teskjeer.

Skal sjekke ut den siste du la ut. Men eg fant faktisk en video hvor man viser hvor lett det er å forandre på folk. Uansett dei som styrer verden er noen parasitter!!! Er så lei nå. Det virker som at folk blir direkte sint og latterlig gjøring visst en prøver å fortelle noe, som foreksempel chemtrails..det er skremmende.:( Du gjør ivertfall masse for infomere og det setter eg pris på:)

2Q11
2Q11
4. september 2017 21:08

Vi taklet den nemlig nøyaktig slik Jens Stoltenberg og hans medskyldige i råtten politikk og krig håpte vi skulle takle den.

Vi går mot valg av råtne politikerpoteter. Bildet under summerer og symboliserer hva de holder på med over våre bevisstløse hoder. Bor denne mannen i nærheten av deg
radiv-vidar Kleppe? kleppe666:

hetda
hetda
5. september 2017 21:32

En bør vel ikke bli forbauset over noen ting lenger.
Dessverre tror jeg ikke det er mulig at han ikke vet hva symbolet han lager kan bety.

Eller det noen andre som har overtatt det nå, ser at det er flittig brukt. Det er vel lettere å få til enn det med to fingre som kanskje er for viderekomne?

Stargazer
Stargazer
6. september 2017 07:15

Hva betyr dette symbolet?

2Q11
2Q11
6. september 2017 19:57

Hva betyr dette symbolet?

hetda har selvfølgelig rett i at han vet hva det betyr, og kanskje tro på at det gir makt.
Her en enkel beskrivelse på norsk
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Dyrets_tall
og mer omfattende på engelsk
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Number_of_the_Beast

666 Hand Sign
Being that Trump is always flashing the ‘666‘ hand gesture the media had to make a complete mockery and social deterrent about the true meaning behind this symbol by confusing it with the white power hand gesture.